۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۰۷
کد خبر: 81423475
T T
۰ نفر
خبرنگاران اهوازی نشست خبری امیرقلعه نویی را ترك كردند

تهران - ایرنا - تعدادی از خبرنگاران و عكاسان رسانه های گروهی اهواز در نشست خبری امیرقلعه نویی سرمربی استقلال بعد از دیدار با استقلال خوزستان حاضر نشدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، خبرنگاران اهوازی علت این اقدام را تاخیر نیم ساعته سرمربی آبی پوشان پایتخت برای حضور در نشست خبری عنوان كردند.

امیر قلعه نویی در مورد دلیل تاخیرش در نشست و اینكه تعدادی از خبرنگاران به نشانه قهر سالن كنفرانس را ترك كردند، گفت: در حال خواندن نماز بودم و قرار شد اول عبدالله ویسی بیاید و بعد من به نشست بیایم. روز گذشته ما 15 دقیقه اینجا معطل بودیم و خبرنگاری اینجا نبود. مگر ما دیروز قهر كردیم؟ حتی به دوستان پیشكسوت اهوازی هم سر زدیم پس ما هم باید دیروز قهر می‌كردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در باره مسابقه با همتای خوزستانی گفت: هیچ وقت به بازی زیبا و قشنگ امتیاز نمی دهند و این در حالی است كه امروز همه لذت بردند، اما من داشتم زجر می كشیدم و به همه استقلالی ها تبریك می گویم. هر چند از بازی رضایت دارم، اما نتیجه آن مطلوب نبود.

وی اظهار داشت: اینكه ما مبتدیانه گل می خوریم برای من هم تعجب آور و خنده آور است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص دروازه بان این تیم هم گفت: گل هایی كه ما دریافت كردیم تقصیر فروزان نبود.

بر اساس این گزارش، دیدار دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر، عصر امروز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی پرگل 4 بر 4 رضایت دادند.

در این دیدار، امید ابراهیمی ( دو گل)، سجاد شهباززاده و یعقوب كریمی برای استقلال تهران و سید مهدی سید صالحی ( دوگل)، مهدی مومنی و محمد طیبی برای استقلال خوزستان گلزنی كردند.

با این نتیجه، استقلال تهران 28 امتیازی و در جایگاه پنجم و استقلال خوزستان 18 امتیازی و در رتبه یازدهم جدول قرار گرفت.

ورزشی(2)**9140**1379
۰ نفر