۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰
کد خبر: 81414333
T T
۰ نفر
درمانگاه تخصصي تنكابن با حضور مديرعامل تامين اجتماعي افتتاح شد

نوشهر - ايرنا - درمانگاه تخصصي شهرستان تنكابن روز جمعه با حضور محمدتقي نوربخش مديرعامل سازمان تامين اجتماعي، فرماندار ، خواهر شهيد شيرودي و جمعي از مسوولان محلي افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، درمانگاه تخصصي تنكابن در زميني به مساحت پنج هزار و 700 مترمربع و با زيربنايي بالغ بر سه هزار و 200 مترمربع در ميدان شهيد شيرودي، خيابان شهيد شيخ فضل الله نوري شهرستان تنكابن آغاز به كار كرده است.

عمليات احداث اين درمانگاه تخصصي از فروردين سال 88 آغاز شده بود و براي ساخت و تجهيز آن اعتباري بالغ بر 30 ميليارد ريال هزينه شده است.

اين درمانگاه تخصصي شامل بخش هاي ويزيت پزشكان عمومي، پزشك خانواده، دندان پزشكي، مامايي، آزمايشگاه، داروخانه، تزريقات و پانسمان و اورژانس است.

شهرستان تنكابن چهارمين شهر بزرگ استان مازندران است.

سازمان تامين اجتماعي در شهرستان هاي قائم شهر، چالوس، نكا، بابلسر و ساري داراي بيمارستان ملكي است و در سراسر استان مازندران نيز 13 مركز بهداشتي و درماني دارد.

مديرعامل سازمان تامين اجتماعي همچنين قرار است تا دقايقي ديگر از بيمارستان رازي شهرستان چالوس ديدار داشته باشد و پس از آن نيز براي كلنگ زني درمانگاه تخصصي بخش چمستان به شهرستان نور خواهد رفت.ك/2

1535/608