۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۲۰
کد خبر: 81389943
T T
۰ نفر
290 هزار سرويس بين شهري توسط ناوگان تاكسي بي سيم اراك انجام شد

اراك-ايرنا-مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري اراك گفت: از ابتداي امسال تا كنون 290 هزار سفر بين شهري شهروندان اراكي توسط ناوگان حمل و نقل تاكسي بي سيم اراك(133) انجام شده است.

«رضا علينقي پور » روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: افزايش ضريب اطمينان مسافران ،سهولت در رفت و آمد و كاهش مدت زمان سفر از جمله اهداف استمرار تاكسي بي سيم در اراك است.

وي ادامه داد: تاكسي بي سيم اراك بر اساس مجوز از سازمان تنظيم مقررات راديويي و استانداري روزانه در سه شيفت كاري به صورت شبانه روزي فعاليت مي كند.

او اضافه كرد: به طور ميانگين روزانه يك هزار و 200 تا يك هزار و 300 تماس تلفني با مركز تاكسي بي سيم برقرار مي شود كه با توجه به تجهيز ناوگان و تامين خودروهاي لازم ، مشكلي در ارايه سرويس به همشهريان وجود ندارد.

وي اظهار كرد: هم اينك تعداد ناوگان حمل و نقل تاكسي بيسيم اراك حدود 100 دستگاه انواع خودروي سواري است كه ميانگين عمر اكثر اين خودروها مطلوب است .

به گفته علينقي پور در صورت نياز به توسعه و تجهيز اين مركز، نوسازي ناوگان و ارايه خدمات مناسبتر در دستور كار تاكسيراني قرار خواهد گرفت.

مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري اراك تصريح كرد: تاكسي هاي بي‌سيم 133 اراك مجهز به سامانه موقعيت ياب ( GPS) و تاكسي متر هستند كه همه فعاليت ها و تحركات رانندگان در زمان ماموريت توسط واحد مانيتورينگ مستقر در مركز بررسي مي شود.

وي در بيان كرد: هم اينك با توجه وضعيت مناسب تعداد ناوگان فعال در تاكسي بي سيم اراك، مدت زمان حضور تاكسي ها در هر سرويس به كمتر از هفت دقيقه رسيده است.

علينقي پور گفت : مجموع ناوگان حمل و نقل تاكسيراني شهر اراك هم اينك دو هزار و 500 خودروي سواري است كه در مسيرهاي بين شهري فعاليت دارند.

مركز تاكسي بي‌سيم 133 شهر اراك در سال 1386 با تعداد 20 دستگاه تاكسي آغاز به كار كرد.ك/3

7112/560/