۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۸:۰۶
کد خبر: 81388877
T T
۰ نفر
خودداري تهراني ها از سفرهاي غيرضروري/ آماده باش نيروهاي اورژانس پايتخت

تهران - ايرنا - مدير روابط عمومي اورژانس تهران گفت: افزايش آلودگي هوا موجب آماده باش اين مجموعه شده و در اين شرايط به شهروندان تهراني به خصوص افراد سالخورده، كودكان، زنان باردار و بيماران قلبي و ريوي توصيه مي شود از سفرهاي غيرضروري خودداري كنند.

حسن عباسي روزيكشنبه درگفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: اين افراد درصورت نياز به سفرهاي درون شهري كمتر در معرض هواي آزاد و آلوده قرار گيرند و حتما از ماسك استفاده كنند.

وي به لزوم مصرف لبنيات درصورت افزايش آلودگي هوا تاكيد كرد و گفت: مصرف لبنيات تا حدود زيادي سموم اضافي از بدن را دفع مي كند تا مشكلي براي شهروندان به خصوص گروه هاي خاص اعم از زنان باردار، كودكان و ساخوردگان بوجود نيايد.

مدير روابط عمومي مركز اورژانس تهران از ورزشكاران خواست از فعاليت هاي بدني سنگين در هواي آلوده به شدت خودداري كنند.

عباسي تاكيد كرد: در صورت افزايش آلودگي و ايجاد شرايط اضطرار، نيروهاي مجموعه همراه با اتوبوس آمبولانس در پنج ميدان اصلي تهران نظير آزادي، امام خميني (ره)، تجريش و رسالت مستقر خواهند شد.

وي بيان كرد: در صورت نياز، آمبولانس هاي اين مجموعه نيز در ميادين و معابر اصلي و پرتردد شهر حضور خواهند يافت تا خدمات لازم درماني را به شهروندان نيازمند ارايه كنند.

وي افزود: شهروندان در صورت بروز مشكل مي توانند با شماره 115 اين مركز تماس بگيرند تا مشاوره هاي لازم را در اين زمينه دريافت كرده و در صورت نياز آمبولانس براي آنان اعزام شود.

تهرام/519/1109/ 699
۰ نفر