۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۲۸
کد خبر: 81386002
T T
۰ نفر
امام جمعه انديمشك:حقوق ملت ايران در مذاكرات هسته اي بايد با روحيه بسيجي احيا شود

دزفول-ايرنا-امام جمعه انديمشك بسيج را نهادي ارزشمند در جامعه دانست و گفت:در مذاكرات هسته اي بايد با روحيه اي بسيجي حقوق ملت ايران احيا گردد.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام نعمت اله خدامي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه انديمشك با گراميداشت هفته بسيج افزود:از ابتداي انقلاب اسلامي تاكنون ، بسيج و بسيجيان در همه ابعاد تاثير گذار بوده و موجب خنثي شدن توطئه هاي نشمنان شده اند.

وي افزود:اين روحيه در ساير مراحل انقلاب بايد حفظ شود و حتي در بحث مذاكرات هسته اي نيز بايد اين روحيه حفظ و به دستاوردهاي بهتر منجر شود.

وي با اشاره به موضوع تعيين حريم انديمشك و دزفول گفت:با توجه به مسائل پيش آمده در اين خصوص،هفته گذشته جلسات متعددي در شهرستان تشكيل شده و يك جلسه مهم نيز با حضور مسئولين و نمايندگان مردم با معاون محترم سياسي استاندار انجام گرفت.

حجت الاسلام خدامي افزود:در اين جلسات بر بررسي دقيق موضوع تاكيد و مراحل پيگيري اين امر در دست اقدام است.

وي چهارم آذر ماه را روز مقاومت و پايمردي مردم شهرستان انديمشك ذكر كرد و گفت:شهرستان انديمشك در چهارم آذر 1365 مورد هجوم دشمن قرار گرفت و يك ساعت و نيم زير حملات دشمن،با اعتقاد راسخ مقاومت كردند.

وي گفت:به همين مناسب امسال نيز برنامه هاي خوبي براي بزرگداشت اين روز در شهرستان انجام خواهد شد.

امام جمعه انديمشك با توصيه حاضران به تقواي الهي به آثار قيام سيد الشهدا اشاره كرد و افزود:قيام سيد و سالار شهيدان موجب شناسايي حق از باطل،افشا شدن خرافات،آموزش زندگي سالم و با سعادت و زنده نگاه داشتن راه و سيره پيامبر (ص) شد.

7281/551