۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۹:۵۰
کد خبر: 81385447
T T
۰ نفر
سرمربي تيم واليبال نشسته ثامن الحجج: شهرداري اروميه بازي خوبي برابر ما انجام داد

اروميه - ايرنا - سرمربي تيم واليبال نشسته ثامن الحجج سبزوار گفت: صرف نظر از نتيجه، بازي تيم اروميه را بسيار پسنديدم و مطمئنم در آينده نزديك خبرهاي خوشي از اين تيم مي شنويم.

هادي رضايي عصر روز پنجشنبه پس از پيروزي 3 بر صفر تيمش مقابل شهرداري اروميه در سالن مخابرات اروميه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: بازي بسيار خوب و رواني از هر دو تيم شاهد بوديم و اين در حالي است كه شهرداري اروميه به عنوان تيمي كه اولين سال حضور خود در ليگ برتر را تجربه مي كند بازيكنان بسيار خوب و آماده اي به خدمت گرفته و آينده اي روشني دارد.

رضايي كه سابقه سالها سرمربي گري تيم ملي واليبال نشسته كشور را نيز دارد افزود: البته مي توان گفت شهرداري اروميه با بدشانسي در دومين ديدار خود به تيم ثامن الحجج روبه رو شد ولي بازيكنان اين تيم از نظر فيزيكي بسيار خوب و آماده مي بينم فقط كمي نياز به هماهنگي دارند.

وي گفت: تيم ثامن الحجج قهرمان سال گذشته ايران و آسياست و تجربه جهاني دارد و تيم يكدست و منسجمي است كه بازيكنانش چندين سال در كنار هم توپ زده اند ولي من به شهرداري اروميه به خاطر بازي خوبي كه مقابل ما داشت تبريك مي گويم.

رضايي ادامه داد: ما هفته آينده در بازي بعدي خود ميزبان تيم شهرداري تبريز در شهر سبزوار هستيم ضمن اينكه ديدار اول خود را به دليل عدم حضور تيم صنعت نفت آبادان از دست داديم.

وي گفت: تيم ثامن الحجج امسال هم براي كسب عنوان قهرماني ايران و راهيابي به جام باشگاه هاي آسيا و جهان خيز برداشته است.

در دومين هفته از رقابتهاي ليگ برتر واليبال نشسته كشور تيم شهرداري عصر امروز اروميه در يك ديدار خانگي با نتيجه 3 بر صفر از حريف خود ثامن الحجج سبزوار شكست خورد.

شاگردان هادي رضايي در اين ديدار موفق شدند در سه ست پياپي و نتايج 25-18، 25-11 و 25 – 20 از سد اروميه عبور كنند.

قضاوت اين ديدار را ابراهيم فيروزي به عنوان داور با كمك مهدي نويدي بر عهده داشتند و رضا فرج اللهي به عنوان نماينده فدراسيون بر اين ديدار نظارت كرد.

تيم شهرداري اروميه در هفته نخست اين مسابقات با نتيجه 3 بر 1 مغلوب تيم روانكاران گنبد شده است و در ديدار سوم پنجشنبه هفته آينده ميهمان پالايش نفت آبادان است.

رقابتهاي ليگ برتر واليبال نشسته در فصل 93 از شانزدهم آبان ماه آغاز شده و تيم هاي ثامن الحجج سبزوار، پالايش نفت آبادان، نفت و گاز گچساران، گز و سكه اصفهان، روانكاران گنبد، شهرداري اروميه، شهرداري تبريز و گسترش فولاد تبريز هشت تيم حاضر در اين رقابتها هستند.

7126/581
۰ نفر