۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۲۹
کد خبر: 81385201
T T
۰ نفر
راه چمني:وزير پيشنهادي علوم وتحقيقات فردي توانمند و با انگيزه است

تهران -ايرنا- دبيركل حزب همكاري ملي و وحدت اسلامي با اشاره به اينكه احتمال راي اعتماد مجلس شوراي اسلامي به وزير جديد پيشنهادي علوم، تحقيقات بالا است، گفت: وزير پيشنهادي فردي باتجربه و توانمند دربخش آموزش عالي است.

'محمدرضا راه چمني' روز پنجشنبه در حاشيه بيستمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها در گفت و گو با ايرنا اظهار كرد: فخرالدين احمدي دانش آشتياني در حوزه دانشگاهي فردي شناخته شده و مطرح است چرا كه در گذشته توانسته است در سمت معاونت اين وزارتخانه عملكرد قابل قبولي را از خود به ثبت برساند.

وي با اشاره به اينكه وزير پيشنهادي فردي اصلاح طلب و معتدل است، خاطر نشان كرد: احمدي دانش آشتياني تعامل خوبي با جناح هاي مختلف دارد كه اين مورد باعث ايجاد نشاط و شادابي ميان دانشجويان و اساتيد درمحيط هاي دانشگاهي خواهد شد.

دبيركل حزب همكاري ملي و وحدت اسلامي با بيان اينكه مهلت سه ماهه مجلس براي انتصاب وزير پيشنهادي رو به اتمام است، افزود: نمايندگان مجلس مخالف وزير و يا وزارت خانه اي نيستند بلكه آنچه بنده با روحيه نمايندگان مجلس آشنا هستم طبيعي است كه وزير پيشنهادي راي اعتماد خود را از مجلس شوراي اسلامي دريافت كند.

راه چمني همچنين به بيستمين نمايشگاه مطبوعات و رسانه ها اشاره كرد و گفت: طبيعتا اين نمايشگاه رونق خود را نسبت به گذشته از دست داده و اميدواريم در دولت جديد توجه ويژه اي به مطبوعات شود.

وي با بيان اينكه تدابيرغلط در دولت گذشته باعث شد كه نمايشگاه مطبوعات و نمايشگاه كتاب از يكديگر جدا شوند خاطر نشان كرد: اين اقدام باعث شده بازديدها همانند گذشته از رونق خوبي برخوردار نباشد.

تهرام/7247/1724