۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴
کد خبر: 81375024
T T
۰ نفر
ليگ قهرمانان اروپا؛ ديدار منچسترسيتي و زسكا زير سايه تنش

تهران - ايرنا - تيم هاي فوتبال منچسترسيتي انگليس و زسكا مسكو روسيه امشب (چهارشنبه) زير سايه تنش حاكم بر روابط دو باشگاه، مسابقه برگشت مرحله گروهي ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا را برگزار مي كنند.

به گزارش ديلي ميل، دو تيم كه در بازي رفت به تساوي 2 بر 2 رسيده بودند، امشب يكبار ديگر در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم مي روند.

اما اين مسابقه در حالي برگزار مي شود كه روابط دو باشگاه پيشتر به دليل شكايت منچسترسيتي از رفتار نژادپرستانه هواداران تيم زسكا نسبت به يحيي توره در مسابقه فصل گذشته دو تيم تيره شده بود.

اكنون تنش ها تا جايي بالا گرفته است كه زسكا مسكو پس از بازي رفت حتي از دادن غذا به بازيكنان مانوئل پيگريني هم خوداري كرد.

اين در حاليست كه در مسابقات مهم، باشگاه ميزبان موظف است بعد از بازي غذاي گرم غني از كربوهيدرات در اختيار بازيكنان تيم مهمان قرار دهد تا آنها بتوانند انرژي از دست رفته را تأمين كنند.

اين مسئله به خصوص در مسابقات اروپايي به دليل اينكه تيم ها بلافاصله بعد از مسابقه سفرهاي طولاني را به سمت كشور خود طي مي كنند، از اهميت بيشتري برخوردار است.

امروزه باشگاه ها معمولا غذاهايي شامل پيتزا، پاستا، مافين و دونات براي بازيكنان در نظر مي گيرند اما زسكا مسكو بعد از مسابقه فقط مقدار اندكي ميوه در اختيار منچسترسيتي گذاشت.

مسابقه رفت دو تيم در نتيجه مجازاتي كه يوفا به خاطر اين شكايت براي زسكا در نظر گرفته بود، پشت درهاي بسته ورزشگاه آرنا خيمكي برگزار شد اگرچه منچسترسيتي پس از مسابقه مدعي شد حدود 300 نفر از هواداران تيم ميزبان با خريد بليت حاميان مالي در بازار سياه، وارد ورزشگاه شده بودند.

ورزشي**9126
۰ نفر