۱۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰
کد خبر: 81374205
T T
۰ نفر
گرامیداشت یوم الله 13 آبان ارج نهادن به شعائر اسلامی است

كرمانشاه - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان كرمانشاه، بر گرامیداشت یوم الله 13 آبان تاكید كرد و گفت: گرامیداشت این روز در واقع ارج نهادن به شعائر اسلامی است.

'عباس سروری' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: 13 آبان روزی بزرگ و فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب است، روزی كه لانه جاسوسی آمریكا توسط دانشجویان پیرو خط امام اشغال و دسیسه های دشمنان قسم خورده انقلاب نقش برآب شد.

وی ادامه داد: یوم الله 13 آبان از آنچنان اهمیتی برخوردار است كه حضرت امام (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد كرده اند و به همین دلیل این روز بزرگ و سرنوشت ساز باید بخوبی گرامی داشته شود.

سروری افزود: در سال های گذشته مراسم گرامیداشت این روز كه شامل برگزاری راهپیمایی باسكوه با حضور قشرهای مختلف مردم و بخصوص دانش آموزان بود برگزار شده است و انشاالله این مراسم امروز هم برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كرمانشاه در ادامه اظهار داشت: امسال و با توجه به همزمانی یوم الله 13 آبان با روز عاشورای حسینی این مراسم شكل ویژه ای به خود گرفته است.

وی ادامه داد: هماهنگی های لازم با آموزش و پرورش برای حضور متحد الاشكل دانش آموزان صورت گرفته است و شاهد حضور گسترده این افراد در مراسم یوم الله 13 آبان خواهیم بود.

سروری در پایان گفت: مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان كرمانشاه همزمان با اجتماع بزرگ عزاداران حسینی خواهد بود كه راس ساعت 10:30 دقیقه صبح روبروی مسجد جامع برگزار و به نماز ظهر عاشورا به امامت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه كرمانشاه وصل خواهد شد.

7458/567