۱۸ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8137351
T T
۰ نفر
توهین صهیونیست ها به پیامبران و تجاوز علیه مسجدالاقصی محکوم شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/18 سیاسی.اردن.اسراییل امان - صدها تن از شرکت کنندگان در تحصن حزب جبهه عمل اسلامی شاخه سیاسی جمعیت اخوان المسلمین اردن ، توهین صهیونیست ها به پیامبران و تصمیم آنان برای یهودی کردن قدس و اخراج اجباری فلسطینیان از این شهر را محکوم کردند.
به گزارش ایرنا از امان ، آنان همچنین در این تجمع که عصر شنبه مقابل محل حزب عمل اسلامی در امان پایتخت اردن برگزار شد ، تصمیم دادگاه بین المللی علیه رییس جمهوری سودان را محکوم کرده و اعلام کردند که سودان با یک توطئه علیه استقلال و درجهت چپاول ثروت های آن رو برو است .
تحصن کنندگان شعارهایی نیز برای دعوت نجات مسجد الاقصی و محکوم کردن تدابیر صهیونیست ها برای یهودی کردن قدس و همچنین توهین این رژیم علیه پیامبران سر دادند.
زکی بنی ارشید دبیر کل حزب عمل اسلامی در سنخانی در جمع تجمع کنندگان با نژادپرستانه توصیف کردن تدابیر صهیونیست ها و انتقاد از توافق نامه های سازش کارانه و روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی ، موضع گیری مجلس نمایندگان اردن نسبت به متوقف کردن تدابیر این مجلس برای محاکمه رهبران رژیم صهیونیستی را تقبیح کرد.
دبیر کل حزب جبهه عمل اسلامی اردن همچنین با محکوم کردن ادامه روابط کشورش با رژیم صهیونیستی در حالیکه تدابیر یهودی کردن قدس و حفاری های زیر پایه های مسجد الاقصی ادامه دارد خطاب به حاکمان عرب گفت : نتانیاهو برای سیلی زدن به شما و به لرزه در آرودن تخت های شما می آید.
بنی ارشید همچنین نفاق بین المللی و عربی نسبت به سودان را محکوم و تاکید کرد : هدف قرار دادن این کشور توسط کشورهای استعماری ،مخدوش کردن استقلال و حاکمیت سودان است .
وی با انتقاد از توطئه بعضی از رهبران عرب و ایستادگی آنان در کنار آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ستیز علیه امت عرب ، گفت : برخی از مسئولان عرب برای خدمت به رژیم صهیونیستی با هم رقابت می کنند و به دنبال طرح هایی برای نجات این رژیم هستند درحالیکه این رژیم به دلیل پایداری و مقاومت مردم غزه نتوانسته به هدف های خود برسد.
خاورم **240** شماره 016 ساعت 08:32 تمام
۰ نفر