۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۶:۴۸
کد خبر: 81364351
T T
۰ نفر

اخبار حوادث 24 ساعت گذشته اصفهان

۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۶:۴۸
کد خبر: 81364351
اخبار حوادث 24 ساعت گذشته اصفهان

اصفهان-ايرنا- كلاهبرداري با ساخت و فروش مجسمه تقلبي، كشف هشت تن پرتقال قاچاق در بازرسي از دو كاميون و وقوع دوحادثه رانندگي در جاده اصفهان به نايين از مهمترين حوادث 24 ساعت گذشته استان اصفهان است.

** كلاهبرداري با ساخت و فروش مجسمه تقلبي

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، ستار خسروي رييس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: فرد كلاهبرداري كه با ساختن مجسمه هايي به شكل زيرخاكي و عتيقه و فروش آنها به افراد ساده علاقه مند به اشياي قديمي و تاريخي از آنان كلاهبرداري مي كرد توسط كارآگاهان پليس آگاهي دستگير شد.

سرهنگ خسروي افزود: اين فرد با استفاده از شيوه و شگرد خاص مجسمه ها را به شكل اشياي تاريخي و زيرخاكي مي ساخت و پس از دستگيري به دو فقره كلاهبرداري به ارزش 900 ميليون ريال اقرار كرد.



**كشف هشت تن پرتقال خارجي قاچاق

پليس شهرستان شهرضا استان اصفهان محموله قاچاق شامل هشت تن پرتقال خارجي به ارزش 300 ميليون ريال را در اين شهرستان متوقف كرد.

سرهنگ حميد اميرخاني فرمانده انتظامي شهرضا گفت: ماموران گلوگاه شهيد امامي در اين شهرستان در دو عمليات جداگانه حين كنترل خودروهاي عبوري به دو دستگا كاميون بنز خاور كه از جنوب كشور به سمت كاشان در حركت بودند مشكوك شدند و آنها را متوقف كردند.

وي افزود: رانندگان اين كاميونها دستگير شدند.

قاچاق پرتقال به كشور در حالي است كه حداقل در اين فصل سال كه هنگام برداشت محصول مركبات در كشور است در اين زمينه هيچ كمبودي وجود ندارد.



**كشف بيش از 315 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق

در پي دستگيري يكي از قاچاقچيان كالاهاي دخاني در اصفهان، در بازرسي از انبار متعلق به وي تعداد 315 هزار و 440 نخ سيگار خارجي قاچاق كشف شد.

سرهنگ' ستار خسروي' رييس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: در اين ارتباط دو نفر شناسايي و دستگير شدند.



**وقوع دوحادثه رانندگي در جاده اصفهان به نايين

ابراهيم عادل زاده نائيني رييس هلال احمر نايين گفت: در تصادفي كه شنبه شب رخ داد يك دستگاه خودروسواري پرايد در كيلومتر45 جاده نايين به اصفهان از جاده منحرف و واژگون شد كه در اين حادثه يك نفر كشته و سه نفر مصدوم شدند.

وي در گفت و گو با ايرنا افزود: حادثه دوم بامداد يكشنبه بر اثر بر خورد يك دستگاه اتوبوس با يك كاميون روخ داد كه در اين سانحه نيز 9 نفر مصدوم شدند.

گ/8114/ 607