۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۲۵
کد خبر: 81364102
T T
۰ نفر
نمایشگاه پدافند غیرعامل با حضور استاندار كرمانشاه گشایش یافت

كرمانشاه - ایرنا - به مناسبت فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل، نمایشگاهی به همین مناسبت در مهمانسرای دانشگاه علوم پزشكی كرمانشاه روز یكشنبه با حضور استاندار، فرماندار و جمعی دیگر از مسوولین استان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم رضایی بابادی در حاشیه این نمایشگاه٬ گفت: مطمئنا افتتاح و برپایی چنین نمایشگاهی می تواند عامل موثری در حوزه آگاهی بخشی عمومی مردم در حوزه پدافند غیرعامل استان تلقی شود.

ابراهیم رضایی بابادی خاطرنشان كرد: موضوع پدافند غیرعامل از مهم ترین موضوعات راهبردی كشور است كه بارها مورد تاكید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و بر تقویت بنیه و اثرات بلندمدت پدافند غیرعامل در كشور اصرار دارند.

وی ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل كه در تقویم ملی كشور از تاریخ «سوم آبان تا هشتم» ثبت شده است٬ افزود: اهمیت موضوع پدافند غیرعامل بر هیچ كس پوشیده نیست لذا از مدیران استانی می خواهیم كه در این حوزه تلاش بیشتری را بكار گیرند و اطلاع رسانی و انعكاس اثرات مثبت این موضوع در جامعه را بایستی بیش از پیش مورد تاكید قرار دهند.

رضایی در ادامه ضمن بازدید از غرفه های مختلف كه در این نمایشگاه دایر شده بود٬ با مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص برگزاری این نمایشگاه بحث و گفت و گو كرد.

رییس دانشگاه علوم پزشكی كرمانشاه در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه بیش از10 غرفه وجود دارد كه لوازم ایمنی لازم را به علاقه مندان عرضه كرده و توضیحات لازم در خصوص چگونگی پیشگیری و مقابله با این بلایا ارائه می شود.

دكتر 'حسین كریم' افزود: این نمایشگاه با مشاركت جمعی دستگاه های اجرایی استان نظیر دانشگاه علوم پزشكی، سازمان محیط زیست، اداره كل دامپزشكی، اورژانس و فوریت های پزشكی و ... برپا شده است.

وی هدف از برپایی نمایشگاه هفته پدافند غیرعامل را آمادگی دستگاه های اجرایی و خدمت رسان استان در مواجه با حوادث و بلایای غیرمترقبه عنوان كرد.

كریم در پایان گفت: این نمایشگاه تا پایان هفته پدافند غیرعامل در مهمانسرای دانشگاه علوم پزشكی كرمانشاه پذیرای علاقه مند نمایشگاه دستاوردهای پدافند زیستی افتتاح شد.

7458/567