۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳
کد خبر: 81357621
T T
۰ نفر
امام جمعه قزوین درگذشت آیت‌الله مهدوی‌كنی را تسلیت گفت

قزوین - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی درگذشت عالم عالی ‌مقام آیت‌الله 'محمدرضا مهدوی كنی' را تسلیت گفت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین در این پیام آمده است: رحلت عالم ربانی و جلیل‌القدر، ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری، مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمدرضا مهدوی‌كنی (رضوان‌الله علیه) موجب تاسف و تالم عمیق اینجانب شده است.

در ادامه این پیام آمده است: این روحانی آزاده و مجاهد تمام عمر بابركت خود را در راه تعلیم و تعلم علوم و معارف آل محمد (ص)، تربیت شاگردان برجسته و ممتاز، مبارزه با رژیم منحوس و دیكتاتوری گذشته و همراهی با نهضت امام راحل عظیم‌الشان (قدس سره) سپری كرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم با پذیرفتن مسوولیت‌های سنگین و حساس كه آخرین آن ریاست مجلس خبرگان رهبری بود، منشاء خدمات بسیار ارزنده و ارزشمندی برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، كه هرگز از یادها فراموش نمی‌شود.

در ادامه پیام تسلیت آیت اله باریك بین آمده است: اینجانب این ضایعه مولمه را به ساحت مقدس ولی‌الله‌الاعظم (ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت شریف و عزیز ایران، بیت مكرم آن عزیز سفر كرده و نمایندگان معزز مجلس خبرگان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان و رحیم برای آن فقید بزرگوار علّو درجات و حشر با اولیاء الهی مسالت می‌نمایم.

7390/ 614