۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۸
کد خبر: 81357574
T T
۰ نفر
مدير تعاون روستايي قزوين: مشكلي براي تامين نفت سفيد در زمستان نداريم

قزوين - ايرنا - مدير تعاون روستايي استان قزوين گفت: مشكلي براي تامين و توزيع نفت سفيد در بين روستاهاي استان در زمستان نداريم.

'ناطق معين الدين' روز سه شنبه در گفت وگوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا افزود: ذخيره سازي نفت سفيد از شهريور ماه آغاز و بر اساس كالا برگ به مرور بين روستاييان توزيع مي شود.

وي اظهاركرد: روستاهاي استان جهت تامين سوخت مصرفي خود مخزن ها و جايگاههاي خاصي دارند،

و طبق درخواست براي آنها سوخت ارسال و بر اساس كالابرگ مربوطه سوخت بين اهالي توزيع مي شود.

معين الدين، با بيان اينكه هر قدر به فصل سرما نزديك تر مي شويم درخواست و مصرف نفت سفيد بيشتر مي شود، افزود: با نزديك شدن به فصل سرما توزيع سوخت زمستاني مورد نياز روستاييان با سرعت و شتاب بيشتري انجام مي شود.

وي بيان كرد: جاده هاي نامناسب يكي از مشكلات سوخت رساني به روستاها به ويژه در فصل زمستان است لذا ذخيره سازي از هم اكنون آغاز شده است.

معين الدين با اشاره به لزوم برنامه ريزي هاي صورت گرفته از سوي سازمان تعاون روستايي استان، افزود: انتظار مي رود كه با تلاش هاي صورت گرفته هيچ گونه خللي در سوخت رساني مطلوب به روستاييان نداشته باشيم.

وي در پايان يادآور شد: در راستاي سوخت رساني به موقع به روستاييان، تفاهم نامه اي بين سازمان تعاون روستايي و شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي قزوين در خصوص خريد، ذخيره سازي و توزيع نفت سفيد منعقد شده است.

استان قزوين داراي 48 شركت تعاوني روستايي با 67 هزار و 802 نفر عضو و 65 شركت تعاوني كشاورزي با 18هزار و 477 نفر عضو است.

7390/ 614