۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۷:۲۹
کد خبر: 81348944
T T
۰ نفر
رييس فدراسيون ژيمناستيك بر بهره گيري از ظرفيتها براي توسعه اين رشته ورزشي تاكيد كرد

مشهد - ايرنا - رييس فدراسيون ژيمناستيك بر بهره گيري از ظرفيت هاي موجود در راستاي توسعه كمي و كيفي اين رشته ورزشي در سطح كشور تاكيد كرد.

به گزارش ايرنا، 'جعفر درويش‌ زاده' روز سه شنبه در مجمع انتخابيه رييس هيات ژيمناستيك خراسان رضوي، همدلي و كار جمعي را از ضرورت هاي توسعه ورزش ژيمناستيك ذكر كرد و خواستار اهتمام مسوولان، متوليان و دست اندركاران اين رشته براي تحقق اين مهم شد.

وي با اشاره به استعدادهاي رشته ژيمناستيك در بخش ها و رده هاي سني مختلف از جمله نوجوانان و جوانان، گفت: در سايه همدلي و وفاق و كار گروهي ظرفيت هاي اين ورزش بيشتر نمود يافته و زمينه توسعه كيفي آن در مناطق مختلف بيش از پيش فراهم مي شود.

وي افزود: هر موفقيتي كه در رشته ژيمناستيك ايجاد شده در نتيجه كارگروهي محقق شده و اميدوارم با حمايت‌ مسوولين و مدير كل ورزش و جوانان خراسان رضوي در اين استان نيز از امكانات موجود اين ورزش استفاده بهينه شود.

وي اظهار كرد: بايد با ديد مثبت، ايجاد زمينه‌ هاي مناسب، بارورسازي خلاقيت در رشته‌ ژيمناستيك و حمايت از رييس جديد هيات ژيمناستيك در استان، زمينه رشد و اعتلاي اين ورزش را در خراسان رضوي فراهم كنيم.

در اين مراسم 'حسين معماريان' با كسب حد نصاب آرا براي مدت چهار سال به عنوان رييس هيات ژيمناستيك خراسان رضوي انتخاب شد.

7490/ 664/ 1625
۰ نفر