۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۶
کد خبر: 81347490
T T
۰ نفر

سقوط خودرو به داخل دره هزار و 200متری

۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۶
کد خبر: 81347490
سقوط خودرو به داخل دره هزار و 200متری

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه سقوط یك دستگاه خودروی سمند ساعت 28 دقیقه بامداد دوشنبه به دره یك هزار و 200 متری در ارتفاعات امامزاده داوود خبر داد.

سید جلال ملكی در گفت و گو با ایرنا افزود: در این حادثه راننده 30 ساله خودرو در عمق 300 متری دره از ماشین به بیرون پرتاب می شود و زمانی كه ماموران او را پیدا كردند با وجود آسیب دیدگی زیاد از حادثه جان سالم به در برد.

وی اظهار كرد: با وجودی كه محدوده وقوع حادثه زیر پوشش آتش نشانی تهران نبود، اما در پی تماس های مردمی با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی بلافاصله ماموران دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

به گفته وی، خودروی سمند در این حادثه به طور كامل متلاشی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به تجسس كامل عمق یك هزار و 200 متری دره تصریح كرد: تماس های مردمی حكایت از وجود چهار سرنشین خودرو داشت اما با وجود آنكه راننده اظهار كرد فرد دیگری در خودرو نبود، ماموران به طور كامل محل حادثه را جستجو كردند و فرد دیگری نیز یافت نشد.

وی با بیان اینكه این حادثه هیچ تلفات جانی در پی نداشت، گفت: با وقوع حوادث مشابه در گذشته باید مسوولان این بخش نسبت به ایمن سازی جاده اقدامات لازم را انجام دهند.

تهرام/1393/ 699/686
۰ نفر