۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۱
کد خبر: 81346797
T T
۰ نفر
مانور ايمني در برابر زلزله با حضور گروه هاي امدادي در بهشهر برگزار شد

ساري – ايرنا – همزمان با هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي ،روز يكشنبه مانور ايمني در برابر زلزله با حضور گروه هاي امدادي هلال احمر شهرهاي مازندران به ميزباني بهشهر برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، اين مانور با مشاركت دستگاههاي امدادي و عملياتي از جمله آتش نشاني ، نيروي انتظامي و اداره گاز در ساختمان شماره 2 هلال احمر بهشهر برگزار شد .

در اين مانور يك روزه ، نيروهاي امدادي و عملياتي سرعت عمل و آمادگي خود را در امداد رساني هنگام وقوع حوادثي چون زلزله به نمايش گذاشتند.

به گفته 'حسين موسي زاده ' رييس جمعيت هلال احمر بهشهر ، نيروهاي عملياتي اين جمعيت با تمرينات مداوم امداد و نجات و آموزش هاي منظم براي كمك رساني در هنگام بروز حوادث در آمادگي كامل بسر مي برند.

وي با اشاره به اينكه مديريت صحيح بحران در حوادث و بلاياي طبيعي موجب كاهش خسارت ها و حفاظت از جان انسان ها مي شود، اظهار داشت: لازم است در اين هفته با انجام مانورهاي آموزشي و پيشگيري براي مقابله با بحران و بلاياي طبيعي، مردم شرايط وقوع حوادث طبيعي احتمالي را احساس كنند.

رييس جمعيت هلال احمر بهشهر بر لزوم داشتن آمادگي همه دستگاهها در برابر حوادث طبيعي تاكيد كرد و ادامه داد: هر فرد به عنوان سرپرست و يا عضوي از خانواده مي تواند با فراگيري توصيه هاي ايمني و عمل به آنها جان خود و اطرافيان را در برابر خطرات ناشي از زلزله حفظ كند.

هفته ايمني در برابر زلزله و بلاياي طبيعي امسال با شعار ' عزم ملي، تدابير پيشگيرانه، افزايش اميد و ايمني در بلاياي طبيعي'از 19 مهر آغاز و تا 25 مهر ادامه دارد.ك/3

7331/506