۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۱
کد خبر: 81346617
T T
۰ نفر

تعداد ايستگاه هاي آتش نشاني پايتخت به 112 رسيد

۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۱
کد خبر: 81346617
تعداد ايستگاه هاي آتش نشاني پايتخت به 112 رسيد

تهران بزرگ - ايرنا - با بهره برداري از پنج ايستگاه جديد آتش نشاني در مناطق مختلف شهر تهران تعداد مراكز آتش نشاني پايتخت به 112 ايستگاه افزايش يافت.

به گزارش خبرنگار ايرنا، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران روز يكشنبه درمراسم افتتاح همزمان پنج ايستگاه آتش نشاني در ايستگاه 113 گفت: برنامه ريزي براي بهره برداري از هشت ايستگاه ديگر در تهران دردستور كار قرار دارد تا تعداد ايستگاه هاي آتش نشاني در پايتخت تا پايان سال جاري به 120 ايستگاه برسد.

سعيد شريف زاده با اشاره به اينكه مأموريت آتش نشانان فقط اطفاي حريق نيست، بيان كرد: آتش نشانان با اعزام به مأموريت هاي مختلف به حادثه ديدگان در جاي جاي اين كلان شهر خدمات لازم را ارائه مي كنند.

وي گرفتار شدن در آسانسور، محبوس شدن در وسائط نقليه، گودبرداري غيراصولي، ريزش آوار و حفر چاه را از جمله حوادثي دانست كه آتش نشانان براي ارائه خدمات در آن محل حضور مي يابند.

شريف زاده به تعامل مشترك فعاليت آتش نشانان با پليس اشاره كرد و گفت: روان سازي ترافيك، ايمن سازي محيط، حوادث و حريق از جمله اقداماتي است كه نيروهاي پليس در كنار آتش نشانان به مردم ارائه مي كنند.

چهار ايستگاه جديد آتش نشاني در مناطق هاشم آباد، وردآورد، زنجان و لقمان قرار دارد و ايستگاه پنجم در منطقه جيحون پس از بازسازي به بهره برداري رسيده است.

تهرام/519/9350**1565
۰ نفر