۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۰۵
کد خبر: 81345121
T T
۰ نفر
شهدا با گذشتن از جان و مال خود عزت و سرافرازي را براي نظام اسلامي به ارمغان آوردند

قصرشيرين - ايرنا - امام جمعه قصرشيرين گفت: راه شهدا رستگاري است و آنان با گذشتن از جان و مال شان باعث عزتمندي و افتخار نظام اسلامي شدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، حجت الاسلام 'علي ملكي' روز شنبه در آيين تجليل از خانواده هاي شهداي قصرشيرين با بيان اينكه ترويج و نهادينه كردن فرهنگ شهيد و شهادت در جامعه رمز بقاي نظام اسلامي است، افزود: پيروي از راه شهدا رمز مانداگاري انقلاب اسلامي است.

وي خانواده هاي شهدا را چشم و چراغ نظام اسلامي دانست و اظهار كرد: همگان موظف به تكريم خانواده هاي معظم شهدا و اداي احترام به مقام شامخ شهيدان هستند.

امام جمعه قصرشيرين گفت: رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحميلي با ايستادگي در برابر دشمن تا دندان مسلح، بزرگ زرين ديگري در تاريخ پرافتخار نظام اسلامي ثبت و ضبط كردند.

خطيب جمعه قصرشيرين با اشاره به دسايس سازمان يافته دشمنان عليه انقلاب اسلامي گفـت: با گذشت بيش از سه دهه از عمر با بركت انقلاب، استكبار جهاني از هيچ تلاش و كوششي براي ضربه زدن به نظام اسلامي دريغ نكرد اما به فضل الهي، درايت رهبر معظم انقلاب اسلامي ، بصيرت سياسي مردم و تبعيت محض آنان از ولايت فقيه، بدخواهان نظام در رسيدن به اهداف شوم خود ناكام مي شوند.

حجت الاسلام ملكي همچنين از خدمات و تلاش هاي شبانه روزي و بي وقفه نيروي انتظامي و هنگ مرزي شهرستان قصرشيرين قدرداني كرد و گفت: به بركت حضور اين نيروها ، اكنون شاهد ثبات و امنيت مطلوبي در مناطق مرزي هستيم.

وي گفت: خدمت نيروهاي نظامي و انتظامي در حقيقت ادامه راه شهدا در دفاع از آرمان هاي انقلاب اسلامي است.ك/2

/571/2501/707