۲۵ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8133252
T T
۰ نفر
مدیر یک دفتر گردشگری در چین : ایران کشوری امن برای گردشگران است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/25 فرهنگی.ایران.چین.گردشگری پکن - فانگ لی شیان مدیر یک دفتر گردشگری در شهر پکن که بارها به ایران سفر کرده است ؟ ایران را کشوری امن و مطمئن برای گردشگران دانست به گزارش ایرنا ؟ وی در حاشیه برگزاری نشست مشترک خبرنگاران و مدیران و نمایندگان آژانس های گردشگری که شب گذشته در سفارت ایران در پکن برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت : باتوجه به سفرهای مکررم به ایران ؟ از این کشور شناخت خوبی دارم . ایران کشوری بزرگ و با مردمانی مهربان و مهماندوست است.
وی جاذبه های تاریخی و گردشگری ایران را بسیار جذاب و دیدنی دانست و درعین حال گفت که دست اندرکاران گردشگری در ایران باید با برپایی نشست هایی در معرفی جاذبه های گردشگری و همچنین بهره گیری از ابزاری چون فیلم و موسیقی زمینه شناساندن هرچه بیشتر ایران به جهانگردان را فراهم کنند.
فانگ خاطرات سفر به ایران را خاطراتی فراموش نشدنی دانست و گفت : تاکنون شمار بسیاری ازگردشگران چینی از طریق دفتر گردشگری ام به ایران اعزام کرده ام و متقابلا میزبان گردشگران ایرانی نیز بوده ام .
وی در پاسخ به این پرسش که کدامیک از شهرهای ایران از جذابیت بیشتری برای گردشگران چینی برخوردار است گفت : یکی از ویژگی های ایران این است که آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری آن منحصر به یک شهر و منطقه نیست .
همه جای ایران ، جذاب و دیدنی است و سفر به هر منطقه ای از ایران زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد .
وی گفت : به نظر من آثار تاریخی ایران تنها به شهرهای اصفهان و شیراز خلاصه نمی شود چرا که همه ایران زیبا و دوست داشتنی است.
یادآور می شود در نشست مدیران دفاتر گردشگری و آژانس های توریستی شهر پکن که به همت رایزنی فرهنگی سفارت ایران در چی برگزار شد ، راههای توسعه وتقویت همکاری های گردشگری ایران وچین بررسی شد.
آساق ** 275 1184** شماره 025 ساعت 09:05 تمام
۰ نفر