۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۸:۰۶
کد خبر: 81326493
T T
۰ نفر
پوردستان: تاكتیك ها برای مبارزه با گروهك های تروریستی آماده است

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تكنیك و تاكتیك ها برای مبارزه با گروهك های تروریستی آماده شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، 'امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان' در مراسم تجلیل از خانواده شهدای سولقان، افزود: تمام حركت های خارج از مرزها رصد و توسط كارشناسان تحلیل می شود.

وی ادامه داد: براساس تهدیدها برای مقابله با آن ها، ظرفیت های مناسب را ایجاد می كنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاكید كرد: ملت غیور ایران هیچ نگرانی به خود راه نداده و در آرامش زندگی كنند چرا كه نیروهای مسلح ما غافلگیر نخواهند شد.

پوردستان با تاكید براقتدارصنعت دفاعی ایران، گفت: امروز صنعت دفاعی ایران از نظرعلمی پیشرفت های خوبی داردو نیازهای نیروهای مسلح را تامین می كند.

وی با اشاره به دشمنی آمریكا علیه ایران، افزود: تا دیروز با ما دشمن بودند اما اكنون می گویند حاضریم با ایران در زمینه مبارزه با داعش همكاری كنیم.

پوردستان بابیان اینكه نباید به آمریكا خوش بین بود،گفت:درسال های اخیر یكی از مراكز علمی آمریكا، تئوری را صادر كرد كه براساس آن ، جهان اسلام به یكی از قدرت های منطقه وجهان تبدیل خواهد شد از این رو استكبار جهانی به دنبال مقابله با این قدرت است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، اظهارداشت: آمریكایی ها وقتی در مقابل ایران راه به جایی نبردند به بهانه 11سپتامبر وارد منطقه شدند تا ایران را تحت فشار قرار دهند.

پوردستان اضافه كرد:آمریكا 200 هزار نیرو ، دهها ناو و صدها هواپیمای پیشرفته تنها برای تسلط بر افغانستان و عراق نیاورده بود بلكه به دنبال نزدیك شدن و لطمه زدن به ایران بود.

وی بابیان اینكه آن ها مستقیما به دنبال حمله به ایران بودند، گفت: اقتدار نیرو های ما در حدی بود كه آمریكایی ها را ناكام گذاشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش از رهبری، ولایت مداری مردم واقتدارنیروهای مسلح به عنوان شاخص های بازدارندگی ایران در مقابل دشمنان نام برد.

پوردستان با بیان اینكه امروز آمریكا به دنبال جنگ های نیابتی با ایران است، گفت:گروهك های تروریستی منطقه تحت حمایت آمریكا برای لطمه زدن به اسلام ایجاد شده است.

وی ایجاد اسلام هراسی و تفرقه افكنی میان مسلمانان را از اهداف اصلی این گروهك های تروریستی اعلام كردوگفت:ائتلافی كه بارهبری آمریكا برای مقابله با داعش ایجاد شده است ، اعتباری ندارد.

پوردستان گفت: زمانی كه داعش نزدیك مرز ایران بود ، آن ها هیچ كاری نكردند اما زمانی كه مرجعیت دینی به میدان آمد، مردم به میدان آمدند و به مقابله با این گروهك تروریستی ایستادگی كردند.

پوردستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس این هفته را یادآور رشادت های رزمندگان اسلام عنوان كرد و گفت: تا زمانی كه فرهنگ شهادت در نیروهای مسلح جاری است، آن ها شكست ناپذیر هستند

اجتمام(3)9303**9105**1590