هشت سال دفاع مقدس نمونه بارزي از مديريت جهادي است

مهاباد - ايرنا - معاون فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي آذربايجان غربي گفت: هشت سال دفاع مقدس ملت ايران در برابر دشمنان انقلاب و نظام، نمونه بارزي از مديريت جهادي است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام محمد فتاحي روز پنجشنبه در مراسم 'گفتمان ديني، مديريت جهادي، بصيرت و دفاع همه جانبه' كه در سالن اجتماعات سازمان تبليغات اسلامي مهاباد برگزار شد افزود: به هيچ عنوان نمي توان مديريت جهادي را بدون در نظر گرفتن دوران هشت سال دفاع مقدس در نظر گرفت.

وي گفت: عزم ملي ايجاد شده در ميان ملت ايران در دوران دفاع مقدس باعث شد كه علاوه بر كسب پيروزي هاي پي در پي در عرصه دفاع، در بخش هاي علمي و فناوري نيز با توجه نيازهاي موجود در جبهه هاي جنگ به پيشرفت هاي خوبي دست يافت كه اين امر در راستاي مديريت جهادي محقق شد.

حجت الاسلام فتاحي اضافه كرد: دشمن كه نتوانست در هشت سال جنگ تحميلي و جنگ سخت در برابر كشورمان به موفقيتي دست پيدا كند براي ضربه وارد ساختن به نظام و انقلاب ما از راه جنگ نرم وارد شدند.

وي گفت: در جنگ نرم دشمن بدون صرف هيچ هزينه اي وارد منازل ما مي شوند و با سياستهايي كه در پيش گرفته اند به صورت كاملا خزنده در راستاي تضعيف نظام و انقلاب ما حركت مي كنند.

معاون فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي استان افزود: در چنين شرايطي همه مردم و مسوولان بايد دست به دست هم داده و در اين عرصه با تمام توان به مقابله با دشمن بپردازند.

وي با اشاره به اينكه ملت ما بايد از دفاع مقدس در تمام زمينه ها الگوبرداري كند يادآور شد: اگر تفكر و روحيه رزمندگان زمان جنگ به جامعه امروز تسري داده شود بسيار از مشكلات مختلف جامعه برطرف مي شود.

در اين مراسم جمعي از مسوولان دستگاه هاي اجرايي و بسيجيان حوزه هاي مختلف اين شهرستان نيز حضور داشتند.

به مناسبت هفته دفاع مقدس بيش از 80 برنامه فرهنگي، ورزشي و هنري در اين شهرستان برگزار مي شود.

مهاباد با 215 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است.

584/581