۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳
کد خبر: 81325760
T T
۰ نفر
مشاور عالي نماينده ولي فقيه درسپاه:
شهداجامعه ونظام رامديريت مي كنند

سمنان - ايرنا - مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: شهدا جامعه و نظام را مديريت مي كنند و جامعه بشري را جلو مي برند.

حجت الاسلام و المسلمين 'حيدر مصلحي' چهارشنبه شب در ياواره 27 شهيد پايگاه امام جعفر صادق (ع) سمنان با تاكيد بر اينكه شهدا در طول تاريج مديريت كرده اند افزود: امام حسين (ع) و شهداي نهضت عاشورا امروز جامعه بشري را به جلو مي برند و حركت بيش از 10ميليون زائر در اربعين حسيني با پاي پياده نشان دهنده اين امر است.

وي با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي پيراهن يوسف ظهور حضرت ولي عصر (عج) است گفت: انقلاب اسلامي براي اين است كه نشان دهد ايستادن در برابر استكبار و قدرتهاي جهاني چگونه است و بوي اين پيراهن بايد دنيا را بگيرد تا ظهور يوسف زمان برسد.

مصلحي با تاكيد بر اينكه اين پيراهن است كه انقلاب اسلامي را حفظ كرده و تحويل من و شما داده است به نقش ولي فقيه اشاره كرد و گفت: ولي فقيه امروز تمام انديشمندان جهان را به تعجب واداشته و به حركت درآورده است.

وي با اشاره به حوادث عراق و سوريه و نيز حركات گروهك تروريستي داعش خاطرنشان كرد: تمام طراحي ها براي اين است كه اسلام ناب محمدي (ص) را خدشه دار كنند اما كور خوانده اند.

وي با بيان اينكه تمام حركت هاي استكبار جهاني براي زدن اسلام به ضررش تمام مي شود گفت: استكبار در حال فروپاشي اقتصادي است و استكبار با كار سنگين رسانه اي مانع از اعلام شكسته شدن خودش شده است.

مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: برخي از روزنامه هاي داخلي نيز دنبال اين هستند كه فروپاشي غرب را مخفي كنند و بسياري از حوادث از جمله داعش براي اين است كه استكبار خود را نجات دهد.

مصلحي فضاهاي مجازي را فضايي دانست كه سرويس هاي اطلاعاتي استكبار طراحي كرده اند اما بايد در داخل از اين فضا به عنوان يك فرصت استفاده كنيم اما به شرط اينكه فريب نخوريم.

وي با بيان اينكه تحريم هاي فعلي به رغم تمام سختي ها به تحريم هاي زمان جنگ تحميلي نرسيده است گفت: انقلاب اسلامي امروز به لطف خون شهيدان و ايثار ايپارگران در اوج عزت است.

وي تنها راه مقابله با توطئه هاي غرب را مقاومت دانست و تصريح كرد: دوران دفاع مقدس

اهميت مقاومت را نشان داد و امروز براي مقابله با تحريم ها و موفقيت در مذاكرات هسته اي مقاومت بايد محور قرار گيرد.

مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامي امروز با موفقيت هاي علمي استكبار را به استيصال كشانده و در مذاكرات هسته اي نيز بايد با رعايت خط قرمز مورد نظر رهبري، مذاكره كنندگان تلاش كنند تا طرف مقابل را مديريت كنند.

در اين يادواره كه استاندار سمنان، نماينده مردم سمنان، مهديشهر و سرخه در مجلس شوراي اسلامي، جمعي از مسوولان، روحانيون، مردم و نيروهاي بسيجي حضور داشتند ياد و خاطره شهداي اين پايگاه با اجراي برنامه هاي مختلف گرامي داشته شد.

در حاشيه اين يادواره نمايشگاهي نيز در گرامي داشت هفته دفاع مقدس برپا شده بود.ك/2

599