۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۳۳
کد خبر: 81317300
T T
۰ نفر
شهردار شهركرد بر ترویج فرهنگ ورزش صبحگاهی دربوستان های شهر تاكید كرد

ایرنا - شهركرد - شهردار شهركرد بر ترویج فرهنگ ورزش صبحگاهی در تمامی بوستان های این شهر تاكید كرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شهركرد، 'نورالله غلامیان دهكردی' روز پنجشنبه در جمع ورزشكاران پیشكسوت گروه ورزشی صبحگاهان در پارك ملت این شهر گفت: یكی از اهداف مهم شهرداری در كنار كارهای عمرانی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان است.

وی افزود: شهرداری شهركرد برای همگانی شدن ورزش دربین شهروندان تلاش می كند چرا كه سلامت جامعه در گرو سلامت روحی و جسمی شهروندان است.

شهردار شهركرد ایجاد نشاط، پویایی جامعه، سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را در گرو پرداختن به ورزش دانست و از مربیان و پیشكسوتان ورزش صبحگاهی خواست تا با خلاقیت و ابتكار عمل راهكارهای تازه‌ای برای جذب شهروندان به ورزش ارائه كنند.

غلامیان دهكردی تصریح كرد: امروزه به علت تغییر سبك زندگی و ماشینی شدن امور، جامعه از سلامت و بهداشت جسمی و روانی دور می‌شود و این زنگ خطری است كه باید به آن توجه كرد.

در این مراسم، تعدادی از شهروندان كه برای شركت در این ورزش صبحگاهی شركت كرده بودند مسائل و مشكلات خود را با شهردار شهركرد در میان گذاشتند.

در پایان این آیین كه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان شهرداری شهركرد و شهروندان ورزشكار حضور داشتند، هدایای ورزشی به پیشكسوتان و ورزشكاران صبحگاهی اهدا شد.

/558/