۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۰۰
کد خبر: 81317256
T T
۰ نفر
فرماندار شوش:
دوران دفاع مقدس سند اقتدار نظام اسلامي است

دزفول - ايرنا - فرماندار شوش از هشت سال دفاع مقدس به عنوان سند مظلوميت و در عين حال عزت و اقتدار نظام اسلامي نام برد.

به گزارش ايرنا ' رضا نجاتي ' روز پنجشنبه در جلسه هماهنگي هفته دفاع مقدس بر ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه تاكيد كرد و گفت : عزت و اقتدار نظام اسلامي در عرصه جهاني مرهون فداكاري شهدا ، جانبازان و ايثارگران بوده و بايد تلاش كرد اين ايثار و فداكاري به نسل جديد منتقل شود.

وي خاطر نشان كرد:ارزش هاي جنگ و دوران دفاع مقدس براي جواناني كه آن دوران را درك نكردند در شرايط حساس كنوني بسيار با اهميت است.

فرماندار شوش گفت: مرداني كه جان خود را در راه عزت و شوكت ايران اسلامي فدا كردند، فراتر از معادلات مادي و محاسبات زميني با پروردگار خود وارد معامله شدند.

نجاتي با اشاره به وجود امنيت پايدار در جامعه، اظهار داشت: امنيت و آرامش امروز جامعه به بركت خون شهدا و مجاهدت رزمندگاني است كه در دفاع از كيان اسلامي با اخلاص از جان خود گذشتند.

فرماندار شوش بر اجراي برنامه‌هاي متنوع در شهرستان شوش در طول هفته دفاع مقدس تاكيد كرد و گفت:اين برنامه ها بايد غني تر از سال قبل اجرا شود ضمن اينكه همه نهادها و سازمان ها در بزرگداشت اين مناسبت مهم اهتمام داشته باشند.

'كريم بابايي ' فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شوش نيز در اين نشست گزارشي از برنامه هاي هفته دفاع مقدس در اين شهرستان ارائه كرد.

7280/648