۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۱۰
کد خبر: 81317202
T T
۰ نفر
پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشكی كاشان پنج درصد افزایش یافت

كاشان –ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكی كاشان از افزایش پنج درصدی پذیرش دانشجو در مقاطع و رشته های مختلف این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایرنا، دكتر «رضا رزاقی» روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: این دانشگاه با شش دانشكده و 120 عضو هیات علمی، 45 رشته گرایش در شش مقطع كاردانی، كارشناسی، كارشناسی ارشد، دستیار، دكتری تخصصی و دكتری پژوهشی فعال است.

وی افزود: حدود دو هزار و 500 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند كه با پذیرش 592 نفر در سال تحصیلی جاری پنج درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته ایم.

رزاقی تاسیس دانشكده دندانپزشكی با 36 دانشجو، راه اندازی كلینیك تخصصی داندانپزشكی در مركز بهداشتی «گلابچی» با جذب هفت متخصص، تاسیس پردیس بین الملل و پذیرش دانشجو در رشته پزشكی و كارشناسی ارشد را از جمله اقدامات معاونت آموزشی این دانشگاه در یك سال گذشته عنوان كرد.

وی اخذ مجوز PHD میكروب شناسی و پرستاری را از دیگر اقدامات برجسته این معاونت دانست و گفت: یكی از اولویت های دانشگاه علوم پزشكی كاشان در حال حاضر به مرحله استاندارد رسانی دانشكده دندانپزشكی است كه برای این كار 20 میلیارد ریال اعتبار و حمایت خیرین نیاز است.

7429/ 607