۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱
کد خبر: 81312839
T T
۰ نفر

زمانی:عنوان قهرمانی را در اینچئون تكرار می كنم

۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱
کد خبر: 81312839
زمانی:عنوان قهرمانی را در اینچئون تكرار می كنم

تهران-ایرنا-عضو تیم تیراندازی جانبازان و معلولان اعزامی به بازی های پاراآسیایی اینچئون كره جنوبی گفت: عنوان قهرمانی رقابت های جهانی آلمان را در بازی های پاراآسیایی اینچئون تكرار می كنم.

مهدی زمانی پیش از این موفق شده بود كه در مسابقات جهانی تیراندازی معلولان جهان در آلمان و در رشته تپانچه مدال طلای این رشته را از آن خود كند.

وی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان كرد كه به تازگی ششمین اردوی آماده سازی تیم تیراندازی به منظور شركت دربازی های پاراآسیایی اینچئون كره جنوبی تمام شده است و براساس اظهارات كادرفنی و ركوردهای ثبت شده روند پیشرفت تیراندازان بسیار مطلوب است .

زمانی خاطرنشان كرد كه هفتمین اردوی تیم، سی ام شهریورماه به مدت یك هفته برگزار می شود. امیدوارم روند پیشرفت تیراندازان دراین اردو نسبت به گذشته بهبود یابد.

وی خاطرنشان كرد كه متاسفانه تیم تیراندازی جانبازان ومعلولان ایران پیش از حضور در بازی های پاراآسیایی در هیچ رقابت تداركاتی و برون مرزی شركت نكرده است و این مساله به طور قطع برعملكرد تیم تاثیر خواهد گذاشت زیرا ورزشكاران با شركت درمسابقات تداركاتی به میزان توانمندی و نقاط ضعف خود پی خواهند برد.

به گفته وی لازمه كسب عنوان دررقابت های بین المللی،ملی،آسیایی و المپیك این است كه پیش از برپایی آنها ورزشكاران در كوران مسابقات قرار بگیرند و به مسابقات تداركاتی اعزام شوند البته تاكنون اردوهای كیفی منظم برای تیم برگزار شده است و تیم با حضور در دو رقابت بین المللی لهستان و جهانی آلمان سعی در رفع نقاط ضعف خود داشته است .

وی ابراز امیدواری كرد كه روند پیشرفت تیم تیراندازی جانبازان و معلولان ادامه پیدا كند واین تیم در بازی های پاراآسیایی نیز نتیجه مناسب كسب كند.

وی در مورد سطح بازی های پارا آسیایی اینچئون و رقبای اصلی ایران دراین بازی ها اظهارداشت: بعضی از قهرمانان جهانی تیراندازی معلولان آسیایی هستند از این رو تیم ایران كارش سخت می شود وبرای كسب عنوان و مدال باید تلاش مضاعفی بكند.

زمانی یادآور شد كه تیم های كره جنوبی،چین، تایلند،ژاپن و تك ستاره های با تجربه دیگر كشورهای آسیایی رقبای اصلی تیراندازان ایران هستند و برای كسب عنوان قهرمانی با نمایندگان این كشورها رقابت سختی خواهیم داشت ولی امیدوار به كسب مدال هستیم.

وی در مورد كسب عنوان قهرمانی دررقابت های جهانی آلمان گفت : برای نخستین بار بود كه درمسابقات جهانی شركت می كردم اما به لطف خدا توانستم عنوان قهرمانی را از آن خود كنم .البته پیش ازاین مسابقات در رقابت های بین المللی لهستان نیز شركت كردم كه به آماده سازی من خیلی كمك كرد.

وی همچنین در مورد میزان آمادگی تیراندازان برای بازی های پاراآسیایی كره گفت:‌سطح آمادگی بازیكنان از اردوهای قبل بهتر شده است و همانند سایر ورزشكاران دوست دارم نتیجه قهرمانی خود را در آلمان تكرار كنم .

عضوتیم تیراندازی جانبازان ومعلولان ایران اعزامی به بازی های پاراآسیایی اینچئون افزود : خوشبختانه مسوولان و مربیان فدراسیون هیچ فشاری بر ورزشكاران برای كسب عنوان وارد نمی كنند ازاین روتیراندازان دربهترین شرایط جسمانی و ذهنی تمرینات را دنبال می كنند.

مهدی زمانی دررشته تپانچه دربازی های آسیایی پاراآسیایی اینچئون شركت دارد و برای تیم ایران در این بازی ها به میدان می رود.

بازی های پاراآسیایی اینچئون كره جنوبی پس از بازی های آسیایی ( 28 شهریور تا 12 مهرماه ) و از 27 مهرماه آغاز می شود.

ورزشی.(4)**9144**1581
۰ نفر