۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۳۶
کد خبر: 81297413
T T
۰ نفر
استاندار: شوراي گفت وگو ارتباط بين دولت و بخش خصوصي را نزديك تر كرده است

تبريز - ايرنا -استاندار آذربايجان شرقي گفت: تاكنون در شوراي گفت و گو مباحث مهمي مطرح شده و ارتباط دستگاه ‌هاي دولتي و قضايي با بخش خصوصي نزديك‌ تر شده است.

اسماعيل جبارزاده روز سه شنبه در پنجمين جلسه شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي با بيان اين كه دانشگاه و بخش خصوصي دو بال توسعه استان هستند، افزود: همواره به مديران استان تاكيد كرده ‌ايم كه بايد اساتيد دانشگاهي و فعالان بخش خصوصي درتمام تصميم‌ گيري‌ها حضور داشته باشند.

وي رمز عبور از شرايط بحراني را وحدت و همدلي دانست و گفت: خوشبختانه فضاي همدلي و صميميت در آذربايجان شرقي حاكم است و اميدواريم با تقويت اين همدلي روند پيشرفت استان شتاب بيشتري بگيرد.

استاندارآذربايجان شرقي همچنين با اشاره به لايحه دولت در خصوص خروج از ركود، خاطرنشان كرد: توجه به نقش شهرداري ‌هاي بزرگ مي‌تواند در اين زمينه موثر باشد.

دراين نشست موضوعات مختلفي مورد بحث و بررسي قرار گرفت كه از جمله مي‌ توان به مشكلات مسكن و راهكارهاي برون‌ رفت از آن، تعيين عوارض‌ هاي جديد بخش توليد، تشكيل ستاد حمايت از هنر و صنعت فرش استان، مشكلات شركت‌هاي توزيع ‌كننده مواد غذايي، دارويي و بهداشتي، مسايل بانكي و مالياتي بخش توليد و اصلاح برخي از قوانين در راستاي حمايت از توليد ملي اشاره كرد.

7233/ 1495