۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۲۰
کد خبر: 81294477
T T
۰ نفر

دو پل عابرپياده در سيدخندان مكانيزه مي شود

۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۲۰
کد خبر: 81294477
دو پل عابرپياده در سيدخندان مكانيزه مي شود

تهران بزرگ - ايرنا - شهردار منطقه هفت تهران گفت: با هماهنگي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران دو پل عابر پياده در قسمت هاي غرب و شرق پل سيدخندان مكانيزه خواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا، رضا نگهبان افزود: پله هاي ثابت اين محور به پله برقي تبديل خواهد شد و با توجه به عدم رعايت حق تقدم از سوي برخي عابران پياده و ايجاد مشكل ترافيكي در زير پل سيدخندان و همچنين ارتقاء سطح ايمني تردد شهروندان به ويژه سالمندان، اين منطقه اقدام به مكانيزه كردن پل عابر پياده مي كند.

شهردار منطقه هفت تهران با بيان اينكه گسترش جمعيت شهرها باعث ايجاد مشكلات فراوان در تردد شهروندان در مسيرهاي سواره رو و پياده رو و بروز معضلاتي از جمله ترافيك به ويژه در مراكز شهري شده است، گفت: به همين منظور يكي از دغدغه‌ها و اولويت هاي كاري مسوولان شهري جداسازي مسيرهاي عابران پياده از مسيرهاي تردد وسايط نقليه است.

وي با بيان اينكه مهم‌ترين هدف طراحي و ساخت پل‌هاي عابر پياده، ايمني و تسهيل در رفت و آمد شهروندان است، تصريح كرد: احداث پلهاي عابر پياده مكانيزه و زيرگذرهاي عابر پياده سبب كاهش ترافيك در خيابانها و تسهيل در عبور و مرور و ايمني افراد مي شود.

تهرام/1393/1565