۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۳۹
کد خبر: 81282065
T T
۰ نفر
امام جمعه سمنان: حركت دولت در تامین سلامت مردم امیدوار كننده است

سمنان - ایرنا - امام جمعه موقت سمنان با گرامیداشت هفته دولت، حركت دولت در بخش تامین سلامت و توجه به مسایل درمانی مردم را مثبت و امیدوار كننده خواند.

حجت الاسلام 'محمدباقر عبدوس' در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با گرامیداشت اول شهریور روز پزشك و تبریك این روز به پزشكان ابراز امیدواری كرد: روند حركت دولت در تامین سلامت و توجه به امور درمانی مردم تداوم داشته باشد و به بیماریهای خاص نیز توجه ویژه شود.

وی همچنین با اشاره به روز داروسازی، گفت: ایران اسلامی امروز در تامین بسیاری از داروهای مورد نیاز به خودكفایی رسیده و محققان باید تلاش كنند تا همه نیازهای داروئی كشور در داخل تامین شود.

عبدوس با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر یادآور شد: ساده زیستی، تبعیت از ولایت و عشق خدمت به مردم ویژگی های این دو شهید بزرگوار است.

امام جمعه موقت سمنان با تاكید بر لزوم الگو گرفتن از این ویژگی ها توسط مسوولان بیان كرد: دولتمردان باید با بهره گیری از منویات رهبری حركت كنند.

وی همچنین چهارم شهریور را به كارمندان دولت تبریك گفت و اظهار كرد: مسوولیتی كه بر عهده دارید امانت الهی است و باید در خدمت مردم باشید و اگر با این دید رفتار كنید برای ارباب رجوع جای نگرانی نخواهد بود.

عبدوس با اشاره دهه كرامت گفت: اول ذیحجه همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) به عنوان روز دختر نامگذاری شده است و دختران در جامعه اسلامی باید با الگوگیری از این بانوی بزرگوار به مهمترین مساله كه رعایت حجاب و عفاف است توجه كنند.

وی حجاب را دارای ریشه دینی و سرمایه بزرگی برای دختران و بانوان خواند.

امام جمعه موقت سمنان مقاومت را تنها راه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دانست و با تجلیل از مقاومت مردم غزه در برابر جنایت های این رژیم، افزود: ساكنان كرانه غربی نیز از مردم مظلوم غزه حمایت می كنند

عبدوس گفت: رژیم صهیونیستی در مذاكرات شكست خورده است و امروز در ضعیف ترین شرایط قرار دارد.

591/599
۰ نفر