۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۴۱
کد خبر: 81280284
T T
۰ نفر
هرمزگان براي تثبيت جايگاهش درتجارت الكترونيك نيازمند معرفي ظرفيت هاست

بندرعباس - ايرنا - استاندار هرمزگان گفت: تبديل شدن اين استان به نمونه موفق در آزمايش تجارت الكترونيك نيازمند معرفي ظرفيت هاي تجاري، صنعتي و گردشگري و جذب سرمايه گذاران خارجي است.

به گزارش ايرنا، 'جاسم جادري' روز چهارشنبه در همايش يكروزه بين المللي تجارت الكترونيك در بندرعباس افزود: با توجه به شرايط ويژه و استراتژيك هرمزگان، اين استان دروازه تجارت ايران شناخته شده و آمادگي داريم تا بندرعباس را به نخستين بندر الكترونيك ايران تبديل كنيم.

وي بيان داشت: پس از مطالعات متعدد و رايزني با شركت‌هاي صاحب نام و صاحب فكر زمينه برگزاري همايش تجارت الكترونيك در هرمزگان فراهم شد تا ضمن اندوختن تجربه هاي بزرگان اين عرصه با برنامه‌ريزي مدون به اهداف خود دست يابيم و استان و كشور از نتيجه مطلوب آن بهره‌مند شوند.

نماينده عالي دولت در استان هرمزگان با بيان اينكه با روي كار آمدن دولت تدبير و اميد زمينه مناسبي براي استفاده از ظرفيت‌هاي تجاري و اقتصادي استان فراهم شده است، اظهار داشت: با توجه به موقعيت عالي و كم‌ نظير و همچنين منابع موجود در استان مي‌تواند به عنوان پايلوت تجارت الكترونيك در ايران محسوب شود.

جادري اضافه كرد: براي رسيدن به اين هدف برگزاري چنين برنامه‌ها و همايش‌هايي بسيار موثر و زمينه تعامل و همفكري را فراهم مي‌كند.

همايش بين المللي تجارت الكترونيك، اقتصاد و گردشگري شهري با حضور استاندار هرمزگان و تعدادي از كارشناسان و صاحبنظران بين المللي اين رشته روز چهارشنبه در بندرعباس برگزار شد.

در اين همايش كه با همكاري استانداري هرمزگان و شركت آذرك هولدينگ درحال برگزاري است ،پس از استاندار هرمز گان ،كريستين هاجسون عضو هيات مشاوره بين المللي شركت bing و كسپر زيمنسكي به عنوان استراتژيست كيفيت جستجو در گوگل سخنراني مي كنند. ˈبس ون دن بلدbas van den beld استاد مدرسه تجارت و متخصص بازاريابي و برند سازي اينترنتي به همراه خوزه ال ترو چادو jose l.truchado موسس و مديرعامل آزانس هاي انلاين مسافرتي در اسپانيا به همراه الاين هيروكس alain heureux به عنوان رييس انجمن تجاري بازاريابي تعاملي و ديجيتالي اروپا سخنراني مي كنند.حميد سپيدنام متخصص بين المللي تبليغات گوگل نيز سخنراني خواهد داشت.

در اين همايش مباحثي مانند توسعه كسب و كار و كارآفريني اينترنتي ،توسعه گردشگري اينترنتي و تاثير بازاريابي اينترنتي در رشد اقتصاد مورد بررسي قرار مي گيرد.

در بخش اهداف اين همايش يك روزه نيز به مواردي مانند نقش فناوري در توسعه گردشگري ، افزايش بهره وري با استفاده الگوهاي بازاريابي اينترنتي اشاره شده است.7195/668
۰ نفر