۲۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8127913
T T
۰ نفر

پیروزی مقاومت /

۲۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8127913
پیروزی مقاومت / سی.ان.ان: برخی مقامات فلسطینی به آتش بس خوشبین نیستند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/29 سیاسی.صائب عریقات.آتش بس.فلسطین تهران - شبکه خبری سی.ان.ان روز یکشنبه گزارش داد: برخی از مقامات فلسطینی به اعلام آتش بس یکجانبه از سوی رژیم صهیونیستی خوشبین نیستند.
به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا، این شبکه خبری در مصاحبه با صائب عریقات مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطینی ، نظر وی را درمورد اعلام آتش بس یکجانبه از سوی رژیم صهیونیستی جویا شد.
عریقات با اعلام ابراز نگرانی خود ازاین آتش بس ، گفت: نمی توان به این آتش بس چندان خوشبین بود.
سخنگوی ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین افزود: با وجود آنکه کابینه اسراییل شب گذشته اعلام آتش بس یکجانبه کرده اما نیروهای نظامی این رژیم در منطقه نوار غزه حضور دارند.
عریقات گفت تا زمانیکه اسراییل نیروهای خود را از نوار غزه بیرون نبرد ، این آتش بس چندان دوام نمی آورد.
وی بر این نکته تاکید کرد که حضور نیروهای اسراییلی در نوار غزه در نهایت باعث شکسته شدن آتش بس خواهد شد.
این اظهارات درحالی مطرح می شود که تشکیلات خودگردان فلسطین و رهبران جنبش فتح درطول 22روز حملات وحشیانه و خونبار رژیم صهیونیستی به هموطنان آنان در غزه هیچ اقدام و واکنشی ازخود نشان ندادند.
محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین حتی در اجلاس دوحه قطر برای بررسی جنایات رژیم صهیونیستی شرکت نکرد و گفته می شود وی به اتفاق سران کشورهای مصر و عربستان و اردن و آمریکا درصدد نابودی جنبش مقاومت حماس درغزه بودند.
این درحالی بود که مردم بی دفاع غزه درحمایت از حماس ، با چنگ و دندان به مبارزه با ارتش تا دندان مسلح صهیونیستی برخاسته و آنان را مجبور به عقب نشینی و شکست کردند.
بان کی مون دبیرکل سازمان ملل نیز که برای برقراری آتش بس در منطقه خاورمیانه حضور دارد شب گذشته با اطلاع یافتن از برقراری آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی خواستار خروج فوری نیروهای این رژیم از نوار غزه و فراهم شدن امکان کمک رسانی به قربانیان این جنایت شد.
رژیم صهیونیستی طی 22 روز نبرد خونبار درغزه، قادر به شکست مقاومت مردم غزه نشد و نهایتا شنبه شب اقدام به اعلام آتش بس یکجانبه کرد.
طی این مدت بیش از یکهزار و دویست فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیدند و نزدیک به 5 هزار و سیصد نفر مجروح شدند.
بنابر آخرین گزارش ها از این میان 410 کودک ، 108 زن و 118 میانسال جزو شهدای این فاجعه انسانی در غزه می باشند، وضع 400نفر از مجروحین ، وخیم گزارش می شود.
صویر1565**1302** شماره 119 ساعت 12:26 تمام
۰ نفر