۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۲۳
کد خبر: 81270259
T T
۰ نفر

مهمترين حوادث 24 ساعت گذشته استان اصفهان

۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۲۳
کد خبر: 81270259
مهمترين حوادث 24 ساعت گذشته استان اصفهان

اصفهان - ايرنا - كشته شدن يك نفر بر اثر برخورد تريلي ماك با پژو پارس در محور مورچه خورت-ميمه و دستگيري باند خريداران خودروهاي گرانقيمت قاچاق از مهمترين حوادث 24 ساعت گذشته استان اصفهان بود.

* كشته شدن يك نفر بر اثر برخورد كشنده ماك با پژو پارس

رييس پليس راه انتظامي استان اصفهان گفت: اين حادثه روز گذشته حوالي ساعت 14:45 در محور مورچه خورت - ميمه رخ داد و راننده كشنده ماك بر اثر بي احتياطي با خودروي پژو پارس كه يك سرنشين داشت برخورد كرد و دچار حادثه شد.

سرهنگ رضايي علت اين حادثه را عدم رعايت حق تقدم از سوي تريلي ماك عنوان كرد كه متاسفانه منجر به فوت راننده شد.



* كشف 297 كيلوگرم مواد مخدر در نايين

ماموران انتظامي شهرستان نايين در شرق استان اصفهان، 297 كيلو گرم ماده مخدر ترياك از يك خودرو عبوري كشف كردند.

رجبعلي مختاري فرمانده انتظامي نايين روز سه شنبه گفت: نيروهاي مستقر در ايستگاه بازرسي شهيد شرافت، شامگاه دوشنبه در بازرسي ا زيك دستگاه كاميون اين مواد مخدر را كشف و ضبط كردند.



* دستگيري خريداران خودروهاي ميلياردي قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: با تلاش ماموران پليس استان، اعضاي باند پنج نفره متخلفان و خريداران خودروهاي گرانقيمت قاچاق در اصفهان شناسايي و دستگير شدند.

رييس پليس استان اصفهان با اشاره به اجراي عمليات ويژه براي شناسايي اين باند گفت: از اين افراد 24 دستگاه خودرو خارجي گرانقيمت قاچاق كه هر كدام بين يك ميليارد تا يك ميليارد و 700 ميليون تومان ارزش داشت، كشف و توقيف شد.

سردار آقاخاني با بيان اينكه مقصد اين خودروها در خارج از كشور و آسياي ميانه بوده است، افزود: اين افراد بصورت ماهرانه و با مدارك جعلي و متقلبانه قصد داشتند با انتقال خودروها به داخل كشور آنها را شماره گذاري كنند و به قيمت هاي كلان به فروش برسانند.



* دستگيري سارق كلاهبرداري و سرقت از افراد سالخورده و بي سواد

سارقي كه با جابه جا كردن كارت هاي عابر بانك افراد سالخورده و بي سواد در حال كار با دستگاه هاي خودپرداز، اقدام به سرقت از حساب آنها مي كرد، توسط ماموران پليس آگاهي استان اصفهان دستگير شد.

سرهنگ «ستار خسروي» گفت: در تحقيقات صورت گرفته از مالباختگان مشخص شد مجرم به افراد سالخورده كه در حال كار كردن با دستگاه عابر بانك بودند مراجعه و به بهانه كمك كردن به آنان و اخذ كارت و رمز، با ترفندي خاص و سوء استفاده از بي سوادي آنان و در يك فرصت اقدام به جابه جايي و تعويض كارت آنان با كارت هاي سوخته كرده و برداشت غير مجاز از حسابشان مي كرد.

وي افزود: با دريافت مشخصات ظاهري از طريق چهره نگاري و اطلاعات به دست آمده از مالباختگان، گشت هاي ويژه محسوس و نامحسوس پليس آگاهي موفق شدند فرد تحت تعقيب را در يكي از باجه هاي عابر بانك شهر اصفهان و در حاليكه قصد عملي كردن نقشه سرقت ديگري داشت را شناسايي و دستگير كنند.

گ/8114/ 607