۲۵ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8126774
T T
۰ نفر

غزه در آتش و خون /

۲۵ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8126774
غزه در آتش و خون / اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فلسطین درخصوص تحریم کالاهای صهیونیستی ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/25 سیاسی.فلسطین.غزه.اسراییل تهران - پایگاه اینترنتی مرکز اطلاع رسانی فلسطین روز چهارشنبه اطلاعیه ای را درباره تحریم کالاهای صهیونیستی منتشر کرد.
به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است به استحضار تمامی متولیان و دست اندرکاران امر تحریم کالاها و تولیدات اسراییل می رسانیم که بر روی هر کالای صنعتی یا کشاورزی یک سری کدهای ویژه ای وجود دارد که نشانگر محل تولید و مشخصه های آن کالاست و کد 729 ویژه کالاهای صهیونیستی است.
کد نمایش داده شده در تصویر الصاقی در واقع کد کالاهای صهیونیستی است که مصرف کنندگان عزیز به آن توجه داشته باشند و از خرید هر نوع کالایی که دارای این کد باشد ( 729) خودداری فرمایند.
سه رقم نخست از سمت چپ یعنی 729 بیانگر این است که محل تولید کالا اسراییل است و بقیه ارقام نشانگر مشخصه ها و ویژگی های کالاست. تقاضامندیم این پیام را به تمامی متولیان و علاقه مندان به تحریم کالاهای صهیونیستی ارسال فرمایید.
صویر1565**1880** شماره 205 ساعت 14:30 تمام
۰ نفر