۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۱۳
کد خبر: 81265595
T T
۰ نفر

خانه كوهنوردان سي سخت تجهيز شد

۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۱۳
کد خبر: 81265595
خانه كوهنوردان سي سخت تجهيز شد

ياسوج - ايرنا - رييس اداره ورزش و جوانان دنا بدون اشاره به اعتبار هزينه شده، گفت: خانه كوهنوردان شهر سي سخت مركز اين شهرستان با پيگيري هاي لازم تجهيز شد.

شادمان گودرزي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: خانه كوهنوردان سي سخت مي تواند در آينده ميزبان كوهنوردان كشوري باشد.

وي بيان كرد: با تجهيز خانه كوهنوردان سي سخت استقبال از كوهنوردي در اين شهر افزايش مي يابد و اميد است حضور گروه هاي كوهنوردي استاني و كشوري براي صعود به قلل دنا گسترده تر شود.

گودرزي اظهار كرد: توسعه كوهنوردي و فراهم كردن امكانات و تجهيزات مناسب براي ترويج روزافزون اين رشته ورزشي در سي سخت مي تواند زمينه حضور گردشگران و كوهنوردان داخلي و خارجي را پيش از پيش در اين شهر فراهم كند.

وي عنوان كرد: اين امر مي تواند به رشد، توسعه و رونق هر چه بيشتر ورزش و فرهنگ گردشگري در سي سخت كمك كرده و اين شهر را به عنوان يكي از قطب هاي اصلي ورزش كوهنوردي در كشور معرفي كند.

شهر سي سخت مركز شهرستان دنا در 35 كيلومتري ياسوج مركز استان كهگيلويه و بويراحمد قرار دارد و به دليل قرار داشتن در حاشيه كوه دنا يكي از قطب هاي گردشگري و كوهنوردي استان است.

7535/566