۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۰۹
کد خبر: 81257106
T T
۰ نفر

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران: نگرانی ها برطرف شد

۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۰۹
کد خبر: 81257106
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران: نگرانی ها برطرف شد

تهران - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: كادر فنی و بازیكنان نفت با نمایش خوب برابر پرسپولیس، نگرانی هایی را كه با جدایی چند مهره تاثیر گذار به وجود آمده بود، از بین بردند.

رحیم ایرانیان كه تیمش جمعه شب تیم پرسپولیس را در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی با تساوی یك بر یك متوقف كرد، روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نمایش خوبی در نخستین دیدار فصل داشتیم و تمامی نگرانی ها برطرف شد.

وی افزود: بازی گروهی خوبی از تیم نفت دیدم كه سبب شد در ورزشگاه آزادی یك امتیاز حساس از پرسپولیس بگیریم. باید اعتراف كنم كه گرفتن امتیاز از سرخپوشان آن هم در دیداری كه میزبان بودند، كار بسیار دشواری بود.

ایرانیان با تمجید از عملكرد علیرضا منصوریان خاطرنشان كرد: وی مربی جوان و خوش فكری است كه آینده خوبی خواهد داشت و خوشبختانه با مسوولان باشگاه و همچنین همكارانش در كادر فنی هماهنگی مناسبی دارد.

وی در مورد نقش موثر جوانان در تیم نفت تهران اظهار كرد: پایه تیم ما بر روی جوانان است و هنوز نفرات آینده داری چون ارسلان مطهری و آرش رضاوند را وارد میدان نكرده ایم.

ایرانیان در مورد نمایش غلامرضا رضایی و ایمان مبعلی در دیدار با پرسپولیس گفت : این دو به عنوان بازیكنان باتجربه به تیم اضافه شدند و انصافا با عملكرد خوب خود انگیزه جوانترها را بالا بردند.

سرپرست تیم نفت تهران گفت: حتی تیم های نامدار چون پرسپولیس، استقلال و سپاهان نیز نمی توانند جایگاه خود را پیش بینی كنند و ما نیز تلاش می كنیم تا در رتبه های سوم یا چهارم قرار بگیریم.

ورزشی(4)**3783**1581