۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۳۶
کد خبر: 81255792
T T
۰ نفر
امام جمعه بوشهر: كشورهاي استكباري پرچمدار حقوق بشر شده اند

بوشهر- ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: كشورهايي كه خود عليه بشريت اقدام هاي استكباري مي كنند پرچمدار حقوق بشرشده اند.

به گزارش ايرنا آيت الله غلامعلي صفايي بوشهري درخطبه هاي نماز جمعه اين هفته بوشهرافزود: حقوق بشر درفضاي سياسي كنوني در واقع تعريف و بر عكس شده است طوريكه سازماني كه مورد تاييد رژيم اشغالگر و جنايت هاي آن است مركز حقوق بشر است.

وي اظهارداشت: سازمان حقوق بشر جهاني ازكرامت انسان و حقوق بشر دفاع نمي كند و سردمداران آن چشمانشان را بر جنايتي كه در كشورهاي فلسطين، عراق، افغانستان و سوريه در حال انجام است بسته اند.

امام جمعه بوشهر يادآورشد: كشورهاي استكباري به اسم حقوق بشر عليه بشريت عمل مي كنند و تروريست ها با حمايت آنها دست به جنايت مي زنند.

صفايي بوشهري ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران ماهيت جنايت آنها را روشن و با بيداري اسلامي در سراسر جهان پرچم ننگ جهان استكبار به زير كشيده خواهد شد.

وي با اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در خطبه هاي عيد فطر و ديدار با مسوولان نظام در مورد جنايت رژيم اشغالگر قدس در نوار غزه گفت: همان كشورهايي كه ادعاي دفاع از حقوق بشر دارند به مدارس ، بيمارستان ها و خانه هاي مسكوني مردم نيز رحم نمي كنند و با بمباران ،مردم بي دفاع را شهيد مي كنند.

امام جمعه بوشهر افزود: به رغم لبيك مردم و مسوولان به نداي رهبري براي كمك به مردم مظلوم فلسطين اما كشورهاي واسطه از جمله مصر مانع از رسيدن كمك هاي انسان دوستانه دولت و ملت ايران اسلامي به مردم در نوار غزه مي شوند.

وي يادآورشد: برخي از سران كشورهاي اسلامي در قبال جناياتي كه در غزه در حال انجام است سكوت و برخي نيز درپنهان در كنار ديگر حاميان آنها قرار گرفته اند.

امام جمعه بوشهر با گراميداشت و تجليل از دست اندركاران شوراهاي هماهنگي تبليغات اسلامي اضافه كرد: گروههاي تروريستي و تكفيري همانطور كه بارگاه ائمه اطهار را در قبرستان بقيع تخريب كردند هم اينك در عراق نيز حتي به قبور انبيا رحم نمي كنند و اگر دستشان برسد مسجد النبي (ص) را نيز تخريب خواهند كرد.ك/2

628