۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۳۵
کد خبر: 81254380
T T
۰ نفر
همايش ملي دين و تكامل در دانشگاه شهركرد برگزار مي شود

شهركرد - ايرنا - روابط عمومي دانشگاه شهركرد از برگزاري همايش ملي دين و تكامل با هدف بررسي روند تكامل در عالم حيات در اين دانشگاه خبرداد.

به گزارش روز سه شبنه روابط عمومي دانشگاه شهركرد، همايش ملي دين و تكامل با هدف تجميع انديشمندان و محققان علوم مختلف و بررسي مبحث تكامل درعالم حيات و تولد ميدان‌هايي جديد در كندوكاو اين علم، به همت دفتر نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه شهركرد در روزهاي 12 و 13 شهريور امسال برگزار مي‌شود.

بر اساس اين گزارش اين همايش ملي با محوريت تكامل انسان از ديدگاه اديان، تكامل در بستر محيط‌ زيست و شواهد زيستي و محيطي تكامل با شركت دانشجويان دوره‌ي كارشناسي و تحصيلات تكميلي، طلبه ها و استادان برگزار مي شود .

علاقه‌مندان به شركت در اين همايش مقالات مرتبط در زمينه رشته‌هاي علوم‌انساني، علوم ديني و حوزوي با زمينه‌ي مطالعه رابطه با آفرينش، تحقيقات و موضوعات علمي در حيطه‌ي پزشكي مرتبط با تكامل، رشته‌هاي مرتبط با علوم زيستي و مولكولي و تحقيقاتي در رابطه با تكامل موجودات زنده و تحقيقات مربوط به محيط ‌زيست و تأثيرات آن درطبيعت را به دبيرخانه اين همايش ارسال كنند.

كميته علمي همايش ملي دين و تكامل براي كليه شركت كنندگان در اين همايش علاوه بر گواهي فرهنگي، گواهي پژوهشي نيز صادر مي‌نمايد.

علاقه‌مندان براي ثبت نام، ارسال مقالات و كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به تارنماي www.GeraPress.com صفحه‌ي همايش ملي دين و تكامل مراجعه نمايند.

/558/