۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۴۲
کد خبر: 81249930
T T
۰ نفر
امام جمعه انزلي: دنيا پي به جنايات اسرائيل غاصب برده است

انزلي - ايرنا - امام جمعه انزلي درخطبه هاي نماز آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و روز قدس گفت: بيش از 60 سال است كه صهيونيست ها خون بي گناهان فلسطين را به زمين مي ريزند و امروز دنيا پي به جنايات اسرائيل غاصب برده است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام ' سيد داوود موسوي' اظهار كرد : روز قدس روز فرياد مسلمانان عليه غاصبان و جنايتكاران صهيونيست است تا درخت انتفاضه نخشكد و اسرائيل منفور شود.

وي ياداور شد: اقدامات صهيونيستها در غصب سرزمين فلسطين ، جنايت و ريختن خون مردم بيگناه، زيرپاگذاشتن قوانين بين المللي و ن‍ژادپرستي آنها موجب گشته كه امروز يهوديان در اقليت قرار گيرند.

وي خاطرنشان كرد: صهيونيست ها به راحتي سرزمين و مال و جان مسلمانان را مي گيرند اما معتقدند كسي حق ندارد به آنها صدمه اي بزند .

خطيب جمعه انزلي متذكر شد: وظيفه ما مسلمانان اين است كه با تبعيت از امام (ره) در برابر چنين تفكرات نژاد پرستانه اي ايستادگي و از مردم مظلوم فلسطين حمايت كنيم .

وي تصريح كرد : حداقل اثر حضور مردم اين است كه فلسطين زنده و سربلند و اسرائيل منفور است .

حجت الاسلام موسوي ياداورشد: 90 درصد فلسطين در اختيار مسلمانان بود اما اسرائيل غاصب با حيله و كشتار مسلمانان آنها را آواره كرد و اكنون تنها 10 درصد در اختيار مسلمانان است كه مي خواهد همين اندك را نيز از دست مسلمانان بيرون بياورد.

وي در ادامه افزود : با حضور چشمگير جهان اسلام در راهپيمايي روز قدس و يكپارچگي و حمايت مسلمانان انشاء ا.. روزي فراخواهد رسيد كه قدس عزيز و كشور فلسطين از ظلم اسرائيل نجات پيدا كند.

امام جمعه انزلي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به نزديك شدن به عيد سعيد فطر و پايان ماه مبارك رمضان گفت : رمضان ماه تمرين تقوا و پرهيزكاري ؛ خوب ديدن و خوب دوست داشتن است .

وي اظهار كرد : بكوشيم تا نه تنها در ماه رمضان كه اولش رحمت ، وسطش مغفرت و پايانش آزادي از آتش است بلكه در تمام طول سال خود را در محضر خدا ببينيم و از بدي ها دوري كنيم .ك/2

620/695