۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۴۰
کد خبر: 81249532
T T
۰ نفر
سرنوشت مختوم رژیم صهیونیستی براساس سنت الهی و واقعیات نابودی است

تهران - ایرنا - رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی گفت: سرنوشت رژیم اشغالگر قدس براساس سنت الهی و واقعیات امروز جهانی نابودی است.

علاءالدین بروجردی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: علی‌رغم همه جنایات، این رژیم غاصب رو به افول است.

وی با اشاره به 4 جنگ رژیم صهیونیستی با مقاومت كه همه آنها به شكست رژیم غاصب اشغالگر انجامید، گفت: نباید تردید كرد رژیم اشغالگر قدس پنجمین شكست را از مقاومت تجربه خواهد كرد.

وی با اشاره به جنایات این رژیم در روزهای اخیر گفت : كشتن مردم بیگناه بخصوص زنان و كودكان بی‌پناه در هیچ فرهنگی نشانه شجاعت و قدرت نیست.

وی با اشاره به سكوت مجامع بین‌المللی و برخی از كشورهای مسلمان بیان كرد: آنچه مایه تاسف است سكوت مجامع بین‌المللی، برخی كشورهای اسلامی و حمایت همه‌جانبه آمریكا و برخی دولت‌های غربی مدعی حقوق بشر از این جنایات است.

وی اظهار كرد: این حمایت موجب خشم مسلمانان و آزادیخواهان جهان شده و این موضوع زمینه افول هرچه بیشتر رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.

وی اظهار امیدواری كرد كه مسلمانان در اولین قبله خود (بیت المقدس) نماز شكر پیروزی را اقامه كنند و جهانیان شاهد نابودی این رژیم باشند.

وی بر اتحاد و انسجام مسلمانان تاكید كرد و گفت: اتحاد، انسجام و خنثی كردن توطئه‌های اختلاف‌افكنانه بین جهان اسلام مهم‌ترین عوامل موفقیت در این زمینه هستند.

تهرام (3)**519 و 1109**س.ق**1415
۰ نفر