۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۲۸
کد خبر: 81247641
T T
۰ نفر
حضور پرشور خانواده بزرگ سازمان تامين اجتماعي در راهپيمايي روز قدس

تهران-ايرنا- سازمان تامين ‌اجتماعي با صدور اطلاعيه ‌اي با تاكيد بر حضور گسترده خانواده بزرگ اين سازمان در راهپيمايي روز جهاني قدس از هموطنان سراسر كشور براي شركت در راهپيمايي دعوت كرد.

به گزارش ايرنا در اطلاعيه روز چهارشنبه سازمان تامين ‌اجتماعي آمده است: در روز قدس، اين يادگار ارزشمند و افتخارآفرين حضرت امام خميني (ره)، همراه و همگام با تمامي مسلمانان و آزادگان جهان، فرياد خشم از اشغالگران و ستمگران صهيونيست سر مي‌دهيم و به ياري مظلومان و ستمديدگان فلسطين مي‌شتابيم.

اين اطلاعيه افزوده است: آزادي قدس شريف آرمان هميشگي و آرزوي قلبي تمامي مسلمانان است و در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان بار ديگر براي تحقق اين آرمان بلند، بانگ وحدت سر مي‌دهيم.

در پايان اين اطلاعيه آمده است ، روز قدس امسال با حمله وحشيانه رژيم اشغالگر صهيونيستي به مردم مظلوم غزه همزمان شده است و مسلمانان جهان در اين روز با شركت در راهپيمايي سراسري شكست و نابودي جنايتكاران و اشغالگران را از درگاه باريتعالي مسئلت مي‌نمايند.

ديگر سازمان ها و نهادهاي نيز با صدور بيانيه هايي به اين مناسبت ضمن محكوم كردن جنايت هاي رژيم صهيونيستي عليه زنان و كودكان غزه آمادگي خود را براي حضور در راهپيمايي روز قدس (جمعه سوم مرداد ماه) اعلام كرده اند.

اجتمام(1)**1293**1436
۰ نفر