۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۵۵
کد خبر: 81244756
T T
۰ نفر
آموزش توان افزایی عقیدتی و رفتاری زنان شاغل استان مركزی آغاز شد

اراك - ایرنا - مدیركل دفتر امور زنان و خانواده استانداری استان مركزی گفت: طرح آموزشی توان افزایی عقیدتی و رفتاری زنان شاغل دستگاههای اجرایی این استان آغاز شد.

'زهرا فرجی' شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزوذ: این طرح آموزشی شامل سه دوره مجزا در حوزه احكام زندگی اسلامی، مردم سالاری دینی و روانشناسی و آسیب شناسی خانواده برگزار می شود.

وی بیان كرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی تقویت قدرت بحث و تحلیل، آشنایی زنان شاغل با موضوعات اساسی تحكیم بنیان خانواده و اخلاقمداری در جامعه و لزوم عفاف و حجاب است.

وی اظهار كرد: در این دوره آموزشی از هر دستگاه اجرایی استان مركزی پیش بینی آموزش سه كارمند زن شاغل شده است كه گواهینامه 52 ساعته ضمن خدمت نیز برای آنها صادر می شود.

مدیركل دفتر امور زنان و خانواده استانداری استان مركزی گفت: یكی دیگر از طرح های در دست اجرای این اداره كل آموزش و تربیت حلقه مدرسان مهارت های زندگی است .

فرجی عنوان كرد: هم اینك 25 مربی مهارت زندگی در رشته های ارشد روانشناسی، جامعه شناسی و علوم تربیتی در دست تعلیم هستند كه در شش ماه دوم امسال برنامه آموزش مهارت های زندگی را برای زنان شاغل دستگاههای اجرایی استان مركزی برگزار می كنند.

از یك میلیون و ۴۴۱ هزار نفر جمعیت استان مركزی ۶۹۸هزار و ۴۳۲ نفر زن و بقیه مرد هستند.ك/3

560/