۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۲۰:۰۷
کد خبر: 81241901
T T
۰ نفر

تجمع اهالي شهرستان كوثر در حمايت از مردم غزه

۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۲۰:۰۷
کد خبر: 81241901
تجمع اهالي شهرستان كوثر در حمايت از مردم غزه

اردبيل - ايرنا - اهالي متدين شهرستان كوثر پس از شركت در آيين عبادي ، سياسي نماز جمعه در حمايت از مردم ستمديده غزه تجمع كردند.

به گزارش روز جمعه ايرنا ، اين تجمع بعد از نماز جمعه در مسجد جامع شهر گيوي برگزار و شركت كنندگان با حمل پلاكاردهاي مرگ بر اسراييل و مرگ بر آمريكا و تصاوير امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي حملات رژيم صهيونيستي را در فلسطين محكوم و بار ديگر حمايت خود را از مردم فلسطين اعلام كردند.

تجمع كنندگان شعارهاي مختلفي از جمله 'مرگ بر اسراييل' ، 'مرگ بر آمريكا' ، 'مرگ بر انگليس' ، 'فلسطين پيروز است اسراييل نابود است' سردادند.

در پايان اين راهپيمايي قطعنامه اي در پنج ماده قرائت شد و با تكبير راهپيمايان مورد تاييد قرار گرفت.

اين قطعنامه حملات ددمنشانه و هجوم وحشيانه دژخيمان رژيم اشغالگر قدس شريف به غزه را محكوم و نفرت و انزجار قلبي ملت ايران را از اين جنايات هولناك اعلام كرده است.

در بخشي از اين قطعنامه خطاب به مدعيان حقوق بشرآمده است: آيا حاضر هستيد لحظه‌اي خود را جاي والدين داغدار فلسطيني قرار داده و حس آنان را درك كنيد؟

امام جمعه كوثر نيز در حاشيه اين تجمع گفت: مجامع جهاني با سكوت خود در برابر اين جنايات چراغ سبز به اين رژيم جعلي نشان مي دهند.

حجت الاسلام عسگر بيگي با اشاره به جنايات اسرائيل در نواز غزه افزود: امروز شاهديم كه بزرگترين جنايات رژيم اشغالگر قدس عليه مردم مظلوم فلسطين و غزه صورت مي گيرد و مجامع و مدعيان حقوق بشر و بين المللي در برابر اين جنايت ها سكوت اختيار كرده اند.

وي گفت: اين مجامع به آلت دست استكبار و آمريكا تبديل شده اند و اهداف آنها را دنبال مي كنند .

وي اظهار كرد: عزت و عظمت مردم غزه در مقابل اين همه جنايت صهيونيستها فقط مقاومت و صبوري است.

حجت الاسلام بيگي افزود: سكوت سازمان ملل و سازمان هاي به اصطلاح حقوق بشر به معناي تاييد جنايت هاي رژيم اشغالگر قدس در غزه بوده و موجب رسوايي آنها نزد افكار عمومي جهان مي شود.

وي گفت: ملت ايران در روز جهاني قدس به صورت يكپارچه و با حضور پر شور حمايت هاي خود را از ملت مظلوم فلسطين به جهانيان نشان خواهند داد.

شهرستان كوثر به مركزيت شهر گيوي در 85 كيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.

7123/594/530