۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۲۱:۳۰
کد خبر: 81240503
T T
۰ نفر
تكريم ارباب رجوع و تأمين رضايت آنها،بايد از اولويت هاي يك اداره باشد

جاسك-ايرنا-فرماندار جاسك گفت:تكريم ارباب رجوع و تأمين رضايت آنها، بايد از اولويت هاي يك اداره و كاركنان آن بايد باشد.

علي سالاري چهارشنبه در حاشيه بازديد از ادارات اين شهرستان گفت: اكنون كه فرصت خدمت صادقانه به خلق براي شما فراهم شده با استعانت از درگاه الهي، فرصت را غنيمت شمرده و در راستاي خدمت به آحاد مختلف مردم كه همواره پشتيبان نظام بوده‌اند، گام برداريم .

وي خاطر نشان كرد:ادارات دولتــي بايــد برنامه منطقــي وواقع بينانه اي بــراي جلب رضايت ارباب رجوع طراحي واجرا كنند وازطريق طراحي، اجرا، ارزشيابي ، به طور مستمر؛ عملكرد اداره خود را بهبود بخشــيده تا به اهداف خود نائل شوند. براي اين منظور درك انتظارات مراجعين و مأموريت هاي اصلي و فرعي اداره ضروري است.

فرماندار جاسك درمورد اهميت وتوجه مديران به كارشان بيان داشت:كارداراي ارزشي ذاتي است ،برخــي از فعاليت ها درطــول زمان، انســان ها را هدفمند، ژرف انديش و ملي نگر بار مي آورند ودر عوض برخي از فعاليت ها، انسان ها را دچار روزمره گي، ســطحي نگري،جزئي نگري و شخصي نگري مي سازد.

فرماندار جاسك به همراه كارشناس دفتراجتماعي ،رسيدگي به شكايات ومسوول روابط عمومي فرمانداري به منظور رسيدگي به مشكلات مردم و بررسي چگونگي خدمات ادارات دولتي به ارباب رجوع، به طور سرزده ازاداره جهاد كشاورزي ،آب وفاضلاب روستايي ،برق ، شهرداري ،تعاون كار ورفاه اجتماعي ،ثبت اسناد واملاك بازديد كرد و از نزديك در جريان فعاليت و خدمات‌رساني اين ادارات قرار گرفت.ك/2

7199/668