۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴
کد خبر: 81239593
T T
۰ نفر
دشمنان اسلام جرات كوچكترین تعرضی به خاك ایران را ندارند

كرمانشاه - ایرنا - نماینده كرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: در شرایط كنونی، دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب جرات كوچكترین تعرضی را به خاك ایران ندارند كه این به دلیل قرآنی و الهی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله 'محمدحسن ممدوحی' روز چهارشنبه در محفل انس با قرآن نیروهای مسلح استان كرمانشاه كه در مسجد جامع برگزار شد، اظهار داشت: امروز خاورمیانه درگیر جنگ و آتش شده است و دور تا دور ایران را ناامنی فرا گرفته است اما به مدد قرآنی بودن كشور ایران اسلامی روزگار امنی را می گذارند.

وی با بیان اینكه نظام مقدس جمهوری اسلامی از قدرت فوق العاده ای برخوردار است، یادآور شد: الهی بودن انقلاب و حضور جوانان رشید و همیشه در صحنه نظام باعث شده كه كشورمان به عنوان قدرت اول منطقه از امنیت لازم برخوردار باشد و دشمنان به خود جرات تعرض به وجبی از خاك كشور را نیز در ذهن نپرورانند.

آیت ممدوحی خاطرنشان كرد: در دوران دفاع مقدس نیز شاهد بودیم كه دشمنان با تمام تجهیزات و ساز و برگ جنگی كه داشتند نتوانستند در مقابل رزمندگان سلحشور اسلام كه سلاح آن ها ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند متعال بود كاری از پیش ببرند و معنویتی كه در میان آن ها وجود داشت عملا عرصه را بر دشمنان تنگ كرده بود.

نماینده كرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه از افزایش بدحجابی و روزه خواری در استان و شهر كرمانشاه انتقاد كرد و گفت: باید با تدوین برنامه های فرهنگی جلوی چنین كارهایی كه خواست دشمنان نیز هست، گرفت.

آیت الله ممدوحی خاطرنشان كرد: دشمنان اسلام و انقلاب در آخرین اظهارنظر خود عنوان كرده بودند كه تابستان امسال در ایران باید تبدیل به تابستان كشف حجاب شود كه اگر متولیان كار نظیر نیروی انتظامی و مراكز فرهنگی فكری برای آن نكنند شرایط نگران كننده خواهد شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مانوس بودن با قرآن و التزام عملی داشتن به آیات الهی را یكی از زمینه های سعادت و نیكبختی انسان ها معرفی كرد و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن و شركت در چنین جلساتی باعث متحول شدن انسان ها می شود.

7458/567