كابينه امنيتي رژيم صهيونيستي با  پيشنهاد آتش بس موافقت كرد

تهران - ايرنا - كابنيه امنيتي رژيم صهيونيستي در پي مواجهه با پاسخ موشكي نيروهاي مقاومت فلسطيني به حملات نظامي اين رژيم و انتقاد محافل داخلي آن از هزينه بر بودن اين حملات براي تل آويو، با طرح پيشنهادي مصر براي برقراري آتش بس موافقت كرد.

به گزارش خبرگزاري 'رويترز'، 'بنيامين نتانياهو' نخست وزير رژيم صهيونيستي امروز (سه شنبه ) با تشكيل كابينه امنيتي اين رژيم در تل آويو و پس از نظرخواهي از اعضا در مورد آتش بس پيشنهادي مصر، با اين طرح موافقت كرد.

گزارش هاي دريافتي حاكي از آن است كه حملات رژيم صهيونيستي به غزه و پاسخ موشكي فلسطينيان به اين حملات، هزينه هاي هنگفتي را براي اين رژيم به بار آورده است.

به گزارش ايرنا، 'ناصر ابوشريف' نماينده 'جنبش جهاد اسلامي فلسطين' در تهران با اشاره به وضعيت متزلزل جبهه داخلي رژيم صهيونيستي، خسارت هاي وارد شده بر اين رژيم را در تازه ترين عمليات تهاجم صهيونيست ها به غزه، سه ميليارد و 500 ميليون دلار اعلام كرد.

ابوشريف با اشاره به شليك راكت به فلسطين اشغالي از نوار غزه به تلافي بمباران هاي ددمنشانه رژيم اشغالگر قدس كه ميليون ها صهيونيست را ناگزير به فرار به پناهگاه ها كرد، از شكست مجدد اين رژيم در تحقق اهدافش خبر داد.

محافل داخلي صهيونيست ها نيز در پي مواجهه با هزينه هاي حملات به غزه براي تل آويو، بر ضرورت توقف اين حملات تاكيد كرده اند.

بر اساس گزارش هاي دريافتي، حملات هوايي رژيم صهيونيستي به باريكه غزه در طول يك هفته گذشته، بيش از 180 فلسطيني را به خاك و خون كشيد و حدود يكهزار و 100 نفر ديگر نيز مجروح شدند.

رسانام **1302**1651