۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۹:۲۱
کد خبر: 81237585
T T
۰ نفر
ديدار و تكريم خانواده هاي شهدا در اولويت كار مسئولان قرار گيرد

ساري- ايرنا- معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران گفت: ديدار و تكريم خانواده هاي شهدا از مهمترين وظايف است كه بايد در اولويت كار مسئولان قرار گيرد.

به گزارش ايرنا ' عليرضا يونسي' روز دوشنبه در بازديد سرزده از خانواده شهيد ' محمد اصغري' در روستاي وليجي محله نكا افزود: ديدار با خانواده هاي شهدا فرصت مغتنمي در جهت ميثاق مجدد با شهدا و اداي احترام به فرهنگ شهيد و شهادت است.

وي اظهار كرد: توسعه و پيشرفت امروز كشور ما مرهون خون شهدايي است كه شجاعانه در برابر دشمن ايستادگي كردند و اجازه ندادند تا ذره‌اي از خاك كشور به دست بيگانگان بيافتد.

يونسي با بيان اينكه خانواده هاي شهدا نمونه بارزي از صبر و استقامت و بردباري هستند يادآور شد: خدمات رساني و خدمتگذاري به خانواده هاي شهدا بدون شك از عوامل رستگاري در دنيا و آخرت است.

وي گفت: نسل امروز بايد با رشادت‌ها و از خودگذشتگي‌هاي رزمندگان اسلام آشنا باشد و خود را بر حفظ آرمان‌هاي شهدا موظف كند و اين مهم از وظايف اصلي ما مسئولين است تا با زنده نگه داشتن نام و ياد شهدا فرهنگ شهادت را در جامعه ترويج كنيم.

به گزارش ايرنا، در اين ديدار و بازديد از منزل پدر شهيد اصغري، مقرر شد بازسازي و نوسازي منزل اين پدر شهيد با همكاري فرمانداري و بنياد شهيد انجام و خدمات ديگر رفاهي توسط ادارات مختلف ارائه شود.

گفتني است؛ پدر شهيد اصغري اكنون از بيماريهاي مختلفي همچون آلزايمر و پروستات و... رنج مي برد كه با حضور مسئولين دستور پيگيري داده شد.

شهيد 'محمد اصغري' در تاريخ 27 دي ماه 1363 در سن 13 سالگي بر اثراصابت تركش در مريوان به شهادت رسيد و بدن مطهرشان در گلزار شهداي روستاي اومال زيارتگاه عاشقان به ولايت و اسلام و شهادت است.ك/2

7332/608