۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۸:۲۸
کد خبر: 81231812
T T
۰ نفر
فرمانده انتظامي كرمان: امنيت مقوله اي مشاركتي است

كرمان - ايرنا - فرمانده انتظامي استان كرمان از امنيت به عنوان مقوله اي مشاركتي ياد كرد و گفت: بدون همكاري مردم امنيت و احساس امنيت، ايجاد نمي شود.

به گزارش ايرنا، سردار حسين چناريان روز چهارشنبه در آيين راه اندازي پاسگاه انتظامي روستاي كرك از توابع بم از اين پاسگاه به عنوان مركز همكاري هاي مردم با نيروي انتظامي نام برد.

وي با اشاره به اينكه امنيت در گذشته با استقرار نيروهاي زياد و به سختي ايجاد مي شد گفت: شهداي زيادي هم در اين منطقه در راستاي تامين امنيت تقديم كرده ايم.

وي بيان كرد: همه بايد در جهت حفظ آرمان هاي نظام با روحيه جهادي و مسووليت شناسي وظايف خود را انجام دهيم.

فرمانده انتظامي استان كرمان افزود: آنچه امروز وظيفه ماست ايجاد امنيت است كه اين مقوله مشاركتي با همكاري مردم ايجاد مي شود.

وي اظهار كرد: امروز ناامني در پوششي جديد و با عنوان جنگ نرم احساس مي شود و همه افراد از پدر و مادر گرفته تا مدرسه و اداره مي توانند در ايجاد امنيت موثر باشند.

سردار چناريان، نيروي انتظامي را خدمتگذار مردم و در كنار آنان دانست و گفت: مواد مخدر و مسائل اخلاقي امروز از مهمترين مقوله هاي اجتماعي هستند.

وي بر بهره گيري از آموزه هاي ديني و علما در تربيت فرزندان تاكيد و بيان كرد: وقتي همه دست اندركاران وظايف خود را انجام دهند و كم كاري نكنند بستر براي رسيدن مجرمين به اهدافشان فراهم نمي شود.

پاسگاه انتظامي روستاي كرك امروز با حضور فرمانده انتظامي استان و مسوولان محلي به بهره برداري رسيد.

اين پاسگاه با زيربناي يكصد مترمربع در زميني به مساحت 150 متر مربع احداث شده و به روستاهاي كرك، نارتيج و برخي روستاهاي حوزه دارستان خدمات ارايه مي كند.

روستاي كرك در پنج كيلومتري بم واقع شده است.

همچنين امروز با حضور فرمانده انتظامي استان كرمان و مسوولان محلي، سرهنگ 'محمدرضا فدا' به عنوان فرمانده انتظامي بم معرفي و از خدمات سرهنگ هادي ثمره فرمانده سابق انتظامي اين شهرستان قدرداني شد.ك/2

8154