۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱
کد خبر: 81231034
T T
۰ نفر
ساخت و سازهای غیرمجاز موجب تعرض به بخش وسیعی از بستر رودخانه كرگانه خرم آباد شده است

خرم آباد - ایرنا - معاون امور عمرانی استانداری لرستان با انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه رودخانه كرگانه، گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه این رودخانه موجب شده تا بخش وسیعی از بستر این رودخانه مورد تعرض قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، 'مجید كیانپور' روز چهارشنبه در جلسه ساماندهی رودخانه كرگانه خرم آباد، افزود: رفع این مشكل و مقابله با روند ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم و حاشیه رودخانه كرگانه، نیازمند برخورد قاطع و قانونی دستگاههای مسوول با متخلفین است.

وی با اشاره به اینكه این ساخت و سازها مشكلاتی را در زمینه زیباسازی ورودی شهر خرم آباد ایجاد كرد، اظهار كرد: دراین زمینه لازم است، شهرداری خرم آباد با هماهنگی دادستانی، نیروی انتظامی، شبكه بهداشت و درمان، امور آب، منابع طبیعی و محیط زیست نسبت به تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه كرگانه اقدام كند.

معاون عمرانی استانداری لرستان همچنین بر جمع آوری دكه های ایجاد شده در حریم رودخانه كرگانه تاكید كرد و افزود: این دكه ها همگی به صورت غیرمجاز در حریم این رودخانه و در مبدا ورودی شهر خرم آباد ایجاد شده است.

دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد نیز دراین جلسه گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه كرگانه، چهره زشتی را در مبدا ورودی شهر خرم آباد به نمایش گذاشته است.

'سعید رازانی'افزود: متاسفانه برخی از دكه های احداث شده در این منطقه، به محلی برای عرضه مواد مخدر تبدیل شده اند كه باید با این موضوع به صورت قاطع و قانونی برخورد شود.

وی با تاكید بر آمادگی دادستانی خرم آباد به منظور برخورد قانونی با متخلفین و جمع آوری دكه ها و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه كرگانه، گفت: اجرای طرح ساماندهی حاشیه رودخانه كرگانه در مبدا ورودی شهر خرم آباد، امری مهم و ضروری است.

به گزارش ایرنا، دراین جلسه بر تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه كرگانه و اجرای طرح ساماندهی حاشیه این رودخانه با هدف زیباسازی بستر و محدوده آن در شهر خرم آباد تاكید شد.

1625