۱۱ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8122497
T T
۰ نفر

در سکوت سران عرب /

۱۱ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8122497
در سکوت سران عرب / مردم عربستان با ملت مظلوم غزه اعلام همبستگی کردند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/11 سیاسی.غزه.عربستان.همبستگی تهران - در حالی که سران برخی کشورهای عربی تاکنون نسبت به فجایع غزه ساکت مانده اند مردم عربستان سعودی در اقدامی خود جوش ضمن اهدای خون با ارسال کمک های مالی با ملت مظلوم غزه اعلام همبستگی کردند.
به گزارش منابع اینترنتی عرب زبان ، همچنین در اقدامی جالب توجه حدود 150 دختر عربستانی در مکه مکرمه با به جای اوردن مناسک عمره ، ثواب آن را به شهدای غزه هدیه کردند.
نهال عمر یکی از این دختران می گوید : من دانشجو هستم و پولی ندارم تا برای مردم غزه ارسال کنم اما ادای عمره به نیابت از شهدای غزه کمترین کاری است که می توانیم برای خواهران و برادران شهید خود در غزه انجام دهیم .
وی از جوانان هم سن و سال خود خواست با انجام کارهای مشابه ، مسلمانان مظلوم غزه را شاد و به ادامه مقاومت تشویق کنند.
از سوی دیگر به دلیل ممنوع بودن انجام هر گونه تجمع و تظاهرات در عربستان سعودی ، شماری از دانشجویان با استفاده از فرصت حضور مردم در مساجدبه هنگام اقامه نمازهای روزانه ، فجایع غزه را برای آنان بازگو می کنند.
حملات هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی به باریکه غزه که از روز شنبه گذشته آغاز شد تاکنون موجب شهادت 390 نفر و زخمی شدن بیش از 1750 نفر شده است با وجود گذشت چهار روز از این حملات سران کشورهای عربی از اعلام هر گونه موضعی خودداری کرده اند اما ملتهای مسلمان در اقصی نقاط دنیا با صدور بیانیه یا انجام راهپیمایی و تظاهرات به این جنایات واکنش نشان دادند.
تمام 1508** شماره 093 ساعت 11:33 تمام
۰ نفر